"شفقنا"، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری "الجزیره" نوشت:

در حالی اعتراض های مردمی مسلمانان علیه فیلم آمریکایی توهین کننده به پیامبر اکرم (ص) همچنان ادامه دارد، مسئولان تعدادی از کشورهای جهان نیز این فیلم را محکوم کردند. پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) خشم مسلمانان جهان را برانگیخت و واکنش مسئولان تعدادی از کشورهای جهان را نیز به همراه داشت.

 

در همین راستا، "هیلاری کلینتون"، وزیر امور خارجه آمریکا روز پنج شنبه ضمن محکوم کردن پخش فیلم توهین کننده به پیامبر اسلام (ص)، اظهار کرد: از نظر ما و از نظر شخصی من، این ویدیو نفرت انگیز و محکوم است، به نظر می رسد که هدف از آن تمسخر شدید و توهین به دینی بزرگ و همچنین برانگیختن خشم باشد.

وزیر امور خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه دولت این کشور هیچ گونه ارتباطی با فیلم توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) ندارد، افزود: من دیروز نیز گفتم که هیچ گونه توجیهی برای به کارگیری خشونت در واکنش به این ویدیو وجود ندارد.

"هیلاری کلینتون" همچنین از تمامی رهبران دولت ها، رهبران جامعه مدنی و رهبران دینی خواست که با خشونت مخالفت کنند و گفت: به کارگیری خشونت علیه هیات های دیپلماتیک اشتباه بزرگی است، چرا که هدف اصلی این هیات ها بهبود روابط میان کشورها و فرهنگ ها است.

وزیر امور خارجه آمریکا که "کریستوفر استیونز"، سفیر کشورش در لیبی و سه تن از کارمندان کنسولگری این کشور در شهر "بنغازی" بر اثر حمله مسلحانه به ساختمان کنسولگری کشته شدند، تاکید کرد: تمامی دولت ها در سراسر جهان باید از مقرهای هیات های دیپلماتیک سایر کشورها و افراد شاغل در این مقرها حمایت کنند، چرا که حمله به سفارتخانه آمریکا در هر کشوری در واقع حمله به این تفکر است که ما می توانیم برای ایجاد تفاهم و ساختن فردایی بهتر، با هم کار کنیم.

 

در همین حال، "ولادیمیر پوتین"، رئیس جمهوری روسیه نیز نسبت به گسترش آشوب و هرج و مرج در سراسر منطقه خاور میانه در واکنش به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) ابراز نگرانی کرد.

 

رئیس جمهوری روسیه طی سخنانی که از تلویزیون ملی این کشور پخش شد، اظهار کرد: از این مساله می ترسیم که منطقه خاور میانه دچار آشوب و هرج و مرج شود و این چیزی است که هم اکنون در این منطقه حکم فرما است.

 

"نوری المالکی"، نخست وزیر عراق نیز با صدور بیانیه ای تاکید کرد: تکرار اهانت به مقدسات دینی از سوی برخی افراد و گروه های مشکوک به ویژه فیلم اخیر که فاقد هرگونه ارزشی بوده و تنها به مقدسات مسلمانان و ارزش های پاک آنها توهین می کند، لایق شدیدترین محکومیت ها است.

 

در بیانیه نخست وزیر عراق همچنین آمده است: واکنش طبیعی به این افراد مشکوک و فعالیت های نفرت انگیز آنها باید از طریق همکاری میان پیروان ادیان آسمانی برای محاصره نژادپرست ها، ممانعت از گسترش تفکرات خطرناک آنها و خودداری از به کارگیری خشونت صورت بگیرد.

از سوی دیگر، عربستان سعودی ضمن محکومیت پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، اعتراض های خشونت بار علیه آمریکا در برخی کشورهای خاور میانه را نیز محکوم کرد. خبرگزاری رسمی عربستان (واس) به نقل از یک مسئول بلندپایه این کشور گزارش داد: دولت عربستان با دولت آمریکا به خاطر قربانیان خشونت های لیبی و حمله به کنسولگری این کشور در شهر "بنغازی" ابراز همدردی کرد. این مسئول عربستانی همچنین اعلام کرد: عربستان ساخت فیلم توهین کننده به حضرت "محمد" (ص) توسط یک گروه بی مسئولیت و نامعتبر در آمریکا را نیز به شدت محکوم می کند.

در همین حال، "عبدالسلام العبادی"، وزير اوقاف و امور و مقدسات اسلامی اردن نیز ضمن محکومیت شدید پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و درخواست برای مجازات تمامی افرادی که در این فیلم سهیم بوده اند، اظهار کرد: ساخت این فیلم توهین کننده اقدامی زشت و ناپسند از سوی افرادی کینه توز است که با بی پروایی، خودپرستی و گستاخی به دنبال فتنه انگیزی و توهین به ارزش ها و اخلاق هستند.

 

دولت سودان نیز پخش فیلم توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) را محکوم کرد و آن را اقدامی خصمانه جهت تحریک احساسات مسلمانان و دامن زدن به درگیری بدون توجیه میان پیروان ادیان آسمانی دانست.

 

کابینه سودان در نشست پنج شنبه خود به ریاست "عمر حسن البشیر"، رئیس جمهوری این کشور، از کشورهای غربی خواست که با این پدیده مبارزه کرده و آن را محکوم کنند تا تبدیل به تهدیدی علیه امنیت و ثبات بین المللی نشود.

 

در همین حال، "اسماعيل هنيه"، نخست وزیر دولت مردمی فلسطين در نوار "غزه" نیز ضمن محکومیت پخش فیلم توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، از دولت آمریکا خواست که از امت اسلامی عذرخواهی کند.

 

نخست وزیر دولت مردمی فلسطين در دفتر خود در شهر "غزه" و در دیدار با هیاتی از کمیته امداد بشردوستانه اتحادیه پزشکان مصر، به دولت آمریکا هشدار داد که پخش فیلم توهین کننده به پیامبر اکرم (ص) می تواند به انقلاب جهان عرب و مسلمانان در حمایت از پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) منجر شود.

"اسماعيل هنيه" تاکید کرد: من فیلم توهین کننده به پیامبر اسلام (ص) راکه در آن بازیگران آمریکایی به ایفای نقش پرداخته اند، محکوم می کنم چرا که هدف از ساخت این فیلم توهین به پیامبر اکرم (ص) و اسلام است. سازمان همکاری اسلامی نیز با تاکید بر اینکه پخش فیلم توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) احساسات مسلمانان را جریحه دار کرده است، حمله به کنسولگری آمریکا در شهر "بنغازی و کشته شدن سفیر این کشور در لیبی و سه تن از کارمندان کنسولگری را محکوم کرد.

پیش از "محمد مرسی"، رئیس جمهوری مصر، "هشام قندیل"، نخست وزیر این کشور، "احمد بن حلی"، معاون دبيركل اتحاديه عرب، "عمر البلانی"، سخنگوی وزارت امور خارجه الجزاير، وزارت امور خارجه بحرین، دولت های افغانستان و پاکستان و همچنین حزب الله لبنان نیز پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) را محکوم کرده بودند.

پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) توسط شخصیت ها و سازمان های دینی نیز از جمله "علی جمعه"، مفتی مصر، وزارت اوقاف این کشور، مسئولان دانشگاه "الازهر"، سازمان اسلامی تربیت، علوم و فرهنگ (آیسسکو)، "فدریکو لومباردی"، سخنگوی واتیکان، "بشاره پطرس الراعی"، اسقف مارونی های لبنان، دیوان وقف شیعه عراق و "مقتدی الصدر"، روحانی برجسته این کشور و رهبر جریان "الصدر" به شدت محکوم شده بود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 47
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید جواد IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    14 14
    این فیلم مغرضانه و برای اسلام ستیزی و اشوب در خاورمیانه ساخته شده است. همین بی نظمی در خاورمیانه سبب حضور بیشتر امریکا در این منطقه و پنهان کردن بحران اقتصادی تحمیلی به جهان می باشد
  • حقیقت گو IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    21 5
    کاش روزی برسد که کشورهای مسلمان آنقدر هماهنگ و منسجم و متحد باشند که در مقابل این اقدامات واکنشی قاطع اما بر اساس هنجارهای بین المللی از خود نشان بدهند. واکنشهای تند و خارج از منطقی که امروز از طرف برخی جریانهای تندروی منتسب به مسلمانان شاهد هستیم بخاطر این است که حاکمان کشورهای اسلامی هیچگاه واکنش دیپلماتیک مناسبی به این توهینهای آشکار نشان نداده اند. کشتن سفیر آمریکا اصلا کار درستی نبود که از سوی گروههای تندرو انجام شد. اما کاش کشورهای اسلامی برای پشیمان کردن عاملان اصلی این اقدام توهین آمیز سطح روابط خود را با آمریکا کاهش می دادند یا یک روز، فقط یکروز شیر نفتشان را می بستند تا آمریکا حساب بیاید و با آن کارگردان هتاک بی حیثیت برخورد کنند. راستی چرا ایران یک روز جریان نفتش رو قطع نمیکنه؟!!!
    • بدون نام IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
      7 1
      سفیران امریکا جاسوس هستند وباید با خفت وخواری از بلاد اسلام دور بشند این تند روی نیست ایا کشتن روزانه میانگین 20 نفر از مسلمانان توسط نیروهای امریکا در خاور میانه میانه رویست
  • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    خدا لعنت کنه کسی رو که به پیامبر توهین کرده
  • سمیعی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    87 22
    اگه هیلاری کلنتون راست می گه که دولت امریکا در ساخت این فیلم دخالت نداره باید بخش این فیلم متوقف بشه
    • بنده خدا IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
      25 6
      علاوه بر اینکه باید پخشش رو متوقف کنند باید سازندگان و عاملانش رو هم مجازات کنند.
    • بدون نام US ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
      6 14
      شما با قانون اساسی 200 ساله آمریکا آشنایی ندارید. مگر در دانشگاه تهران کرسی آمریکا شناسی نزاشتن؟ مگر پرفسور مولانا که به خوبی با سیستم سیاسی آمریکا آشنا هستند، در ایران نیستند که بگویند به شما دولت آمریکا اصلا قدرت، توان، و صلاحیت محدود کردن اینگونه مسائل را ندارد؟ مگر آقای مرندی که به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند و دائم در راشاتودی راجع به مسائل آمریکا و ایران صحبت می کنند، نیستند که به شما این مسائل را توضیح دهند؟ شما باید معنی دموکراسی، لیبرالیسم، قانون اساسی، طرز به تصویب رسیدن آن، تاریخ آمریکا، مباحثی که هنگام تهیه قانون اساسی و اعلامیه استقلال در دو قرن پیش صورت گرفت را مطالعه بفرمایید، آنگاه متوجه می شوید. دولت آمریکا با این فیلم مخالفت کرده، اما "اجازه" ندارد آن را محدود کند.
  • maral IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    30 7
    هر روز که میگذره بیشتر میفهمم که اسلام و مسلمان چقدر مظلوم هستن. یا اباصالح المهدی ادرکنی
  • مهدی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    13 0
    این فیلمی که بهش اعتراض میکنن همونیه که تو youtube پخش شده ؟ به نظر نمیاد این فیلم جایی اکران شده باشه ! ولی در هر صورت واقعا فیلم زشتی بود
  • ehsan NL ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    10 8
    نمیدونم چی بگم ولی خیلی بهم ریختم خیلی
  • محمد IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    8 7
    اگرامریکا درست بکویید که ما خبر نداریم بس بداند که اسراییل می خواهد با این کار هایش امریکا را از بین ببردچون نتا نیهود کفت دشمن ما ایران است یا امریکا بس با این کارش امریکا را دشمن خود دانسته
  • عبدااله IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    12 1
    این قبیل توهین ها چیز جدیدی نیست و قبلا هم بوده حتی در زمان خود حضرت پیغمبر.(ص) اما سیاست حضرت همواره بر رئفت بوده و موفق هم بوده. اما در زمان حال هم با فکر و با راهکاری حساب شده می توان ذهنیت جامعه بین المللی را روشن کرد و از ایجاد شبهه در فکر جوانان همین مملکت جلوگیری کرد. با مطالعه تاریخ اسلام می توان به نکاتی بسیار آموزنده پی برد و با به تصویر کشیدن آنها فرهنگ اسلام را معرفی کرد. قضاوتهای حضرت امیر هریک به تنهایی دریایی از نکات فرهنگی اسلام را در خود جای دارد. آیا شایسته نیست که این قضاوتها به تصویر کشیده شوند و در شبکه های تصویری دنیا پخش شوند تا ضمن خنثی کردن توطئه های اینچنینی فرهنگ غنی اسلام را ا
  • Ali CH ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    3 14
    اصولا نیزی به عکس‌العمل نشان دادن به این چنین حرکات شیطنت آمیزی درست نیست. این فیلم با برنامه و با انگیزهٔ سیاسی در این بازهٔ زمانی‌ به نمایش گذشته شده است. آمریکا کاملا از عکس العملی که مسلمانان نشان میدهند آگاهی‌ دارد، و از به راحتی‌ برنامه‌های سیاسی خود را پیاده می‌کند. متاسفانه عکس‌العمل مسلمانان کاملا احساساتی انجام میشود و فقط ناخواسته به منافع آمریکا کمک می‌کند. جواب ابلهان خاموشیست، این بهترین جواب به اینجور حرکات سیاسی است.
    • حقیقت گو IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
      4 4
      برخلاف نظر شما به نظر من باید به این اهانت ها عکس العمل مناسب، قاطع اما دیپلماتیک و به دور از خشونت داد. اینکه عکس العمل مسلمانان احساسی است درست است و باید با فکر و برنامه جواب قاطع اما منطقی به این توطئه بدهند. ساکت بودن در این موارد درست نیست ولی اینکه بریزند و حرکت های خشونت آمیز انجام بدهند مشکلی را حل نمی کند. مسلمانان باید به مسئولین کشورهای خودشان فشار وارد کنند تا سطح روابطشون رو با آمریکا کاهش بدهند و تا عذرخواهی رسمی آمریکا و برخورد جدی با کارگردان این حرکت را ادامه دهند. یک راه دیگر اقدام هماهنگ تمام کشورهای مسلمان در قطع یک روزه ی جریان نفت است که مثل بمب صدا می کنه و یک تو دهنی محکم به آمریکا است. اما حیف که نه اتحادش رو داریم و نه توان قطع شیرهای نفتمون رو!!!
    • فرناز IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
      4 1
      من برخلاف شما فکر می کنم اگه ما سکوت کنیم یعنی این کار را قبول داشتیم و یا هیچ اهمیتی برامون نداشته همیشه هم جواب ابلهان خاموشی نیست.... ام معنی این حرف من این نیست که با حمله به سفارت آمریکا موافقم کشور های اسلامی باید از طریق دیپلماتیک با این اقدام مبارزه کنند چیزی که آمریکا می خواد اینه که تصاویر این حملات را به مردمش نشان دهد و بگوید مسلمان ها آشوب گراند
  • فرناز IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    12 10
    حرف های کیلینتون خنده داره.... اگه توهین به پیامبر دلیلی برای خشونت مسلمان ها نیست پس چی از نظر ایشون تحریک کننده است؟!!!!!!!!!!!! اگه دولت آمریکا در ساخت این فیلم نقشی نداشته باید عوامل این فیلم رو به اشد مجازات برسونه از دیدگاه آمریکا کوچک ترین حرفی که برضد صهیونیست ها تحریک کننده است و کسی که بر ضد این رژیم حرف میزنه باید مجازات بشه اما اگه کسی به مقدسات اسلامی توهین کنه به دلیل آزادی بیان نمیشه باهاش برخورد کرد!!!!!!!!!!!مسخره است...............
  • مهرناز IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    12 10
    در امریکا اگر درباره هلوکاست یا اسراییل حرفی ویا تحقیقی بشه طرف را از زندگی ساقطش میکننند ومحکومش میکنند ولی به راحتی به پیامبر بزگ اسلام توهین میشه میگویند ازادی بیان ودموکراسی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در واقع ازادی و دموکراسی شون حیوانی چون تا پای ولنگاری همجنس بازی وفساد وبی دینی وبی اخلاقی باشه ازادیشان درحد بالا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ولی اگر در باره حق ودین واخلاق و شرافت وکرامت انسان باشه دموکراسی شان ته میکشه !!!!!! ظنز تلخ هم اینه که این خانم کلینتون دم جلوگیری از خشونت میزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس CH ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    17 2
    البته بر خلاف تیتر آقای پوتین محکوم نکرده و فقط از گسترش آشوب اظهار نگرانی کرده.
  • رضا نکیسا US ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    13 16
    مرگ بر توهین کنندگان به اسلام وایران اسلامی
  • بدون نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    14 10
    هیلاری اگه راست میگی طرف رو بگیر اگه خودت بهش دستور ندادی ...
  • پریا IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    15 1
    من هم مثل تمام مسلمنان این فیلم و توهین به اسلام و هر دین الهی دیگه رو محکوم میکنم . اما اون سفیر بدبخت چه گناهی داشته که کشته شده؟!!! اون کارمند های بیچاره همشون زن و بچه و مادر و پدر داشتن و احتمالا روحشون هم از تولید چنین فیلمی باخبر نبوده .فکر میکنید پیامبر مهربان اسلام راضی بوده خون اون بی گناهها ریخته بشه؟ این برخورد های افراطی و خشن و غیر منطقی زیانش فقط و فقط برمیگرده به خوده ما مسلمونا .
    • بدون نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
      8 0
      با سلام . برادران عزیز ما با مردم امریکا مشکلی نداریم ما با دولت امریکا واستکبار جهانی که افکارشان فقط سلطه بر جهان است واین افکار در وجودشان نهادینه شده و به هیچ عنوان تعغییر نمیکند جز با خشونت و اعمال زور و قدرت پس نتیجه میگیریم چون بیشتر حاکمان کشورهای مسلمان از امریکا میترسند واکنون اتحاد مسلمین برای مبارزه ای بصورت خشونت نباشد یا مبارزه ای که از طریق اهرمهای فشار برای به انزوا کشاندن استکبا ر .در هم شکسته . با یدخود مردم بصورت کاملا خشونت در تمامی کشورهای اسلامی سفارتهای امریکا را اتش بزنند به خدا امریکا به زانو در خواهد امدیادمان باشد جواب یگ گرگ گرسنه وحشی فقط خشونت است
  • بدون نام NL ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    15 1
    اگر اسلام می خواست با این کارا نابود بشه در زمان امام محمد باقر که شیعه و اسلام واقعی داشت نابود میشد پس بدانید که اسلام در پرتوی عنایت الهی است و هیچ کسی نمیتواند به اسلام کوچکترین گزندی بزند یا علی
  • امینی IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    5 5
    خداوندا تو فرموده ای امت آخرین پیامبرت باید به تمامی پیامبران گذشته احترام گذارند و آنان را با نیکی و بزرذگی یاد کنند که براستی از نیکوکاران و برگزیدگان عالم بوده اند و همه بشارت دهندگان رسولی برحق به نام احمد (ص) که روزی خواهد آمد و دین کامل را خواهد آورد . و آنان و همه می دانند که این اهانت بزرگ در اصل اهانتی به همه ی پیامبران بزرگ است و اگر خود و افکارشان را به شیاطین جهل و گمراهی فروخته اند سزاوارست هدایتشان را ازدرگاه خداوند بخواهیم و در غیر این صورت برنیات شوم و گمگشتگی هایشان نفرین ابدی بادشد . دیر نیست که ندای برحق الهی آنان را به نیستی و رسوایی کشاند کاش اندکی در باره ی گذشتگان تحقیق می کردند . از پیامیر بزرگ خود که درود ابدی ما برایشان باد پوزش می خواهم .
  • بیرانوند IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    11 4
    لعنت خدا بر کسانی که به هر نحوی در این اهانت به آستان مقدس پیامبر مشارکت داشته اند .بدانند که این عملشان بدون پاسخ نخواهد ماند انشاءالله
  • الهام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    9 1
    همه ی این کارا بازی سیاسیه میخوان ملتها رو به جون هم بندازن/اسراعیل برای ریاست جمهوری امریکا هم نقشه ریخته/تا با این کار رغیب اوباما رو که به شدت مخالف ایران جلو بندازه/وخاور میانه رو به خاک وخون بکشه
  • محمد علی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    11 1
    لا اله الا الله ....محمد رسول الله.....
    • بدون نام US ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
      4 2
      ...علی ولی الله...
  • sina IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    6 3
    اسلام و پیامبرش بزرگ تر از آنی هستند که توسط عده‌ای مورد توهین واقع شوند چون کسی توان ایستادن در برابر حق را ندارد. پناه میبریم به الله که خود حق است.
  • ...... IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    4 0
    میشه بگید موضوع اصلی فیلم چی بوده من ندیدم ولی دوس دارم بدونم توش چی بوده که اونایی که دیدنش اینجوری بهم ریختن من که ندیدم دارم اتیش میگیرم حال اونا ک دیگه قابل وصف نیس
  • mahdi IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    5 1
    خدا لعنت کند کسانی را که در ساخت این فیلم نقش داشتند.انها با این کار خود فقط نفرت مردم نسبت به امریکا را زیاد می كنند.
  • علی IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    1 1
    به قول دوست عزیز مان عبداله این موضوع تازه ای نیست .ودرست هم می گوید . تاکنون 1400 سال است که دارند به تمام مقدسات ما اهانت می کنند . مامی دانیم که خداوند در زمان حیات گرانقدر پیامبراکرم (ص) اینقدر به ایشان لطف ومرحمت داشتند که او را از هر گزندی در امان میداشت تا بتوانند اهداف عالیه اسلام وقرآن را به سرانجام برسانند .آنهم درآن دوره جهل و خفقان .! عزیزان امروز وظیفه ما آگاهی ودرک صحیح از خواسته ها و عمل به فرمایشات و مبانی عمیق اسلامی آن حضرت است . وبدانیم که این یاوه پردازی ها ذره ای ازارزشهای ائمه ما خصوصا" پیامبر عظیم الشأن کم نخواهد کرد . خود را بسازیم و قوی کنیم . ان شاءاله الهم عجل لولیک الفرج
  • امیر EU ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    2 0
    در نگاه اول شاید این فیلم یک فیلم بر ضد دین اسلام باشه ولی پشت پرده فیلم سیاسی است با این همه تبلیغات و سناریو و فیلم برای سال 2012 دنیا باید در انتظار اتفاقات جدیدی باشد در عمل انها با این فیلم که بنده هنوز موفق به دیدن آن نشدم شاید چنین رفتاریو از جانب مسلمانان انتظار داشتند و پیش بینی می کردند و بر مبنای این رفتار می خواهند ادامه سناریو خودشان را پیاده کنند مسلمانان به خصوص علمای ما در این مورد باید زکاوت بیشتری به خرج دهند و ادامه سناریو که به نظر بنده دادن بهانه به دست انها برای حمله به کشورهای مسلمان و چپاول سرمایه و فرهنگ و اعتقادات آنهاست جلوگیری کنند آنها همه ترسشان از ایران ماست ایرانی که بلای حکومت آنها خواهد شد و خط پایان به ظلم آنها در حق ملت های دیگر خواهد کشید!!!!!!!!!!!!!!!!
  • علیرضا IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    3 0
    خدا لعنت کند توهین کنندگان به مقدسات اسلامی .اللهم صلی علی محمد وآل محمد
  • علی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    2 0
    توهین به پیامبر اسلام توهین به حضرت محمد فقط نیست همه ی پیامبران الهی پیام آوران آزادی و کرامت انسانی هستند . همگی برای تحقق تعقل گرایی بشریت آمده اند، عیسی علیه السلام و موسی علیه السلام و محمد صلوات الله علیه همگی به دنبال آزادی انسان ها از مرزهای بردگی فکری و جسمی و ورود به تفکر و تعقل آزاد و حرکت برای آزادی انسانها از حکومت های فئودالی و مستبد است انبیاء آمده اند تا مردم آزادانه بیاندیشند و به یک دیگر احترام بگذارند و این بخشی از آن تمدن جهانی است که هر که از این ظوابط بیرون رود از شعاع تفکر و تعقل آزاد محور خارج شده و بلکه به برده ای فکری برای مستبدان تبدیل شده است. قطعا همه ی مسلمانان و مسیحیان و یهودیان معتقد می دانند که توهین به هر یک از پیامبران الهی توهین به همه ی پیامبران بزرگ است
  • صادق IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    4 0
    انشاالله همین روزها باکمک آقا امام زمان جواب این اهانت رو میدیم .مرگ براسرائیل مرگ برآمریکا
  • مهدی IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    1 0
    با سلام من در مورد این توهین میتونم بگم که هر عملی عکس العملهایی را در بر دارد و کشته شدن این همه ادم در این روزها چه امریکایی و یا معترضین نتیجه ازادی های نا به جایی است که در دولت حاکمه امریکا حکم فرماست بیایید کوته فکر نباشیم ازادی برای توهین به مسلمانان در این مقوله مردم ازادند خوب اگه راست تو یه فیلم هم به مقدسات خودشون توهین کنن منظور مو اشتباه متوجه نشید که من با این فکر بگم که بیان تو یه فیلم هم عیسی مسیح و مسخره کنن نه منظور من اینه که اگه کسی این خیالو داشته باشه با اون به شدت برخورد میشه در ضمن تمام پیامبران الهی پیامبران مسلمانان نیز هستند و قبول داریم اگه کسی به عیسی مسیح هم توهین بکنه من با این که مسلمان هستم به همین اندازه که ناراحت هستم ناراحت میشم .
  • بدون نام IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    امریکا داره نوع جدیدی از مسلمان بودنو تو جهان پیاده میکنه شاگردهای فعلیش هم القاعده وهابی ها و گروهکهای مخلف افراطی هستند باز هم با این کارشون فکر کنم یه فکر شیطانی دیگه رو دنبال میکنن.
  • نگار IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    2 0
    با این کار فقط خودشون را بیشتر خراب کردند
  • فرناز IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    3 0
    من باز هم میگم با خشونت مخالفم ما به خاطر پیامبری ناراحتیم که ایقدر مهربون بودند که وقتی کسی که روی سرشون آشغال می ریخت مریض شد پیامر به عیادتش رفتند پیامبر اینجوری مردم را به دین اسلام جذب می کرد باز هم میگم مبارزه ی دپلماتیک نه حمله
  • بدون نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    1 0
    خدا لعنتشون کنه من که فقط گریه کردم و می سوزم
  • بدون نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    1 0
    در جواب دوستمان که با خشونت مخالفه میشه بگن ما کی باید خشونت نشون بدیم ایا از این بد تر میشه قتل غارت تجاوز ترور اشغال کشورهای مسلمان و بد تر از همه توهین به بالاترین ارمانهای دینی و مقدسمان
  • م. ج.ش IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    باسلام وعرض خسته نباشید .دشمنان پیامبر اکرم ( صلی الله علیه وآله )جاهلند و نسبت به کلام پروردگار متعال در معجزه جاوید نبی اگرم ( صلی الله علیه وآله ) که فرموده است: ومکروا مکر الله والله خیر الماکرین . غافلند که این گونه مکر می ورزند . به امید روزی که به دستان مهدی آله محمد ( اروحنا فداه) مکر دشمنان اسلام به خودشان بازگردد. باتشکر
  • محمذ جسمانی A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    0 0
    خدا لعنت کند کسانی که به مقدسات اسلامی مخصوصا پیامبر (ص) توهین می کنند پشت تمام این حتاکی ها صهیونیسم وامریکاییها و وهابی های عربستان صعودی هستند .
  • امیر IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    1 0
    دنیا به خاطر پاکترین انسان (پیامبر اسلام محمد ص)بوجود آمده است کاش کفار میدونستند
  • امیر IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    1 0
    دنیای بدون محمد فقط جهل و تاریکیست
  • فرزاد IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    محمد رسول الله