رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام محجوریت کنونی مدیران با تجربه کشور و علمای دلسوز نظام و انقلاب را در نتیجه تلاش منحرفان برای خارج کردن دو قشر مدیران و کارگزاران و نیز روحانیت و علما از صحنه دانست.

به گزارش خبرآنلاين، آيت​الله هاشمي رفسنجاني در ديدار جمعي از مديران و كارگزاران اسبق استان مازندران، نخبگان، مديران و دانشگاهيان كشور را سرمايه​هاي انساني انقلاب و نظام دانست و افزود: اين سرمايه​ها به آساني به دست نيامده كه باسلايق باندي و خودخواهي​هاي جناحي راكد وبلا استفاده بماند، چرا كه اين نيروي عظيم و توانمند هر كدام مي​توانند بخش بزرگي از مشكلات را به دوش گرفته و كشور را در مسير پيشرفت و كار آمدي قرار دهند.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام حذف مديران، نخبگان و علماي دلسوز را اقدام برنامه ريزي شده شياطين انقلابي نما عنوان كرد و تصريح كرد، منحرفان تمام تلاش خود را به كار برده اند تا دو قشر توانمند و كار آمد مديران و كارگزاران و نيز روحانيت و علما را به هر نحو ممكن از صحنه خارج كنند و نتيجه اقداماتشان محجوريت و مظلوميت كنوني مديران با تجربه كشور و علماي دلسوز نظام و انقلاب است.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تخريب و ضربه خوردن به دين، اخلاق و اعتقادات، جوانان و مردم را از جمله برنامه هاي ديگر منحرفان از دين و شريعت عنوان كرد و افزود: از صدر اسلام تا كنون برخي جريان ها با ظاهري ديني و انقلابي و در مقاطعي زود گذر و كوتاه موفق شده​اند احكام و اعتقادات ناب مذهبي را منحرف و تخريب كنند ولي چون بي​ريشه و سطحي بوده اند در درازمدت در اهداف خود ناكام و حقايق آشكار شده و رسوا شده اند.
هاشمي رفسنجاني اظهار نظرهاي سنجيده و مبتني بر استدلال و منطق سياسي را براي حفظ و تقويت آرامش و امنيت كشور ضروري دانست و گفت: با تدبير و درايت در تصميم گيري ها و اعلام مواضع مي توانيم از گردنه هاي حساس عبور و از دشمن تراشي پرهيز كنيم.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام انقلاب و نظام اسلامي را نعمتي خداوندي كه دست ما رسيده است خواند و افزود: مردم به انقلاب و نظام اسلامي اعتقاد دارند و ما مي توانيم با عمل به خواست​هاي آنان رضايتشان را جلب و موجبات خشنودي خداوند و مردم را فراهم كنيم.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    14 63
    پول هایی که بالا کشیدید رو کی پس میدید ؟
    • بدون نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      9 63
      موافقم. آقای هاشمی نیازی به اظهارنظر شما نیست. من به آقای احمدی نژادی که هرگز رای ندادم رای میدهم اما به شما هرگز.
    • محمد IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      21 3
      هر وقت خاوری برگشت ایران!
  • بدون نام IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    36 3
    گذر رمان خدمت های شما را به خیلی ها ثابت خواهد کرد شما هم اشتباهاتی داشتید که اگر نداشتید جای تعجب داشت بشر جایز الخظاست
  • حامی IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    25 4
    دوست داریم سردار سازندگی با این جو سازیهایی که بر علیه شما کردند چیزی از ارزش شما که تو دل ما جونای که نه انقلابو دیدیم نه جنگو ولی با صحبتای شما در خصوص دوران دفاع مقدس میکند هست ازطرف 70 نفر از دانشجویان پیام نور شهر جدید هشتگرد