واحد مرکزی خبر نوشت:

وزیر دفاع انگلیس برضرورت ادامه حضور نظامیان کشورش در افغانستان تاکید کرد.
 « فیلیپ هامون» وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد : بسیاری از نیروهای انگلیسی تا پایان سال 2014 میلادی از افغانستان خارج می شوند اما انگلستان، افغانستان را تنها نخواهد گذاشت.
وی بابیان اینکه شماری از نیروهای انگلیسی به حضور خود درافغانستان ادامه می دهند، گفت: تا سال جدید میلادی ، 500 نظامی انگلیسی از افغانستان خارج خواهند شد.
انگلستان درحال حاضر حدود نه هزارنیرو در افغانستان دارد که دراستان «هلمند» مستقر هستند.
شمار تلفات نیروهای انگلیسی درجنگ افغانستان از مرز 400 نفر گذشته است.
301301

کد مطلب 249245

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =