سرعت غیرمجاز راننده و عدم توانایی راننده در کنترل اتوبوس موجب واژگونی در محور یاسوج به اصفهان و فوت ۵ مسافر اعلام شد.

سرهنگ منوچهر سیاهپور، رییس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد درباره تعداد مجروحان و کشته شده های حادثه وا‍‍ژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده "یاسوج-اصفهان" گفت: این حادثه پنج کشته و پنج مجروح بر جای گذاشت.

این درحالی است که در خبر ابتدایی این حادثه، 17 مجروح اعلام شد.

او به ایسنا گفت: در بررسی ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از استان هرمزگان به سمت اصفهان در حرکت بود، در نزدیکی روستای"باگ" از توابع شهرستان دنا واژگون شد که در این حادثه پنج نفر از مسافران بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باختند.
به گفته رییس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد در این حادثه تعدادی از مسافران مصدوم به صورت سرپایی و تعدادی دیگر جهت مداوا به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج منتقل شدند.

سرهنگ سیاهپور دلیل این حادثه را  عدم توانایی راننده اتوبوس در کنترل وسیله نقلیه به دلیل سرعت غیرمجاز در پیچ و جاده لغزنده اعلام کرد.

اما خبرگزاری مهر گزارش داده که راننده این اتوبوس لیز بودن جاده بر اثر بارندگی را دلیل انحراف اتوبوس از جاده و واژگونی آن بیان کرد. با این حال برخی مسافران سرعت زیاد را عامل این تصادف عنوان می کنند.

این اتوبوس از بندرعباس عازم اصفهان بوده که نیمی از مسافران خود را در شیراز پیاده کرده و با بقیه مسافران از طریق جاده یاسوج به مقصد اصفهان حرکت می کند.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    0 0
    هی داد بیداد هر 5 روز به اندازه زلزله آذربایجان دارن تو جاده ها کشته میشن ولی کسی به این ها توجه نداره
  • فرشید IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
    1 0
    خیلی خوبتر بود که عکس تصادفات نیز پیوست گردد.
  • بدون نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
    2 0
    دیشب هم جاده شیراز-اصفهان 17 کشته و مجروح داشت.خبرانلاین فقط خبرهای ورزشی رو زود منتشر میکنه
  • بدون نام IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    متاسفانه خانواده مرحوم شجاع رحمتی بعداز 4روز متوجه کشته شدن فرزندشون شدن.شجاع رحمتی ساکن استان ایلام شهرستان دره شهر روستای اسلام آباد بود.روحش شاد و یادش گرامی باد.لطفا تصاویر این حادثه راروی سایتتون قرار بدین
  • میلاد IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    0 0
    یکی از کشته ها پسر خاله ی من بود خدا لعنت کنه اون رانندرو
  • فاطمه IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
    0 0
    متاسفانه دایی من "سروان اردشیرگودرزی" هم در این اتوبوس بود - خدارحمتش کنه- مهربون - ماهم 2روز بعد اطلاع پیداکردیم که دایی فوت کرده-واقعا سخت بود-باورنمیکردیم-راننده ها!توروخدا بفکر باشین-تند نرین-الان 3 تا بچه یتیم شدن-پدربالای سرشون نیست-کی جوابگوی این اتفاق هاست؟