۰ نفر
۳ آذر ۱۳۸۸ - ۲۱:۵۸

وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه آمار مستاجران کشور از سال 75 تا 85 از 16 درصد به 22 و 4 دهم درصد افزایش یافته است ، گفت : یک و نیم میلیون خانواده مسکن مستقل ندارند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مهدی نیکزاد در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان مسکن و شهرسازی خراسان رضوی افزود : طبق سرشماری سال 85 هفده میلیون و 495 هزار خانوار در کشور زندگی می کنند که 12 میلیون و 401 هزار خانوار شهری و 5 میلیون و 72 هزار خانوار روستایی هستند.
وی گفت : بنا به اعلام انبوه سازان مسکن 480 هزار واحد مسکونی واگذار نشده در کشور وجود دارد که تعدادی از این واحدها نا تمام است و برای واحد های تمام شده نیز متقاضی وجود ندارد که وزارت مسکن در نظر دارد در صورت تفاهم با انبوه سازان این تعداد مسکن را در قالب مسکن مهر به متقاضیان ارائه دهد.

وزیر مسکن و شهرسازی اشتغال و مسکن را از مهمترین مسائل مطرح شده در دولت نهم و دهم اعلام کرد و افزود : مشکلات اجتماعی ، امنیتی ، فرهنگی ، اعتقادی و اقتصادی کشور با بر طرف شدن مشکلات اشتغال و مسکن برطرف می شود.

مهدی نیکزاد با انتقاد از تعویق طرح مسکن مهر در مشهد گفت : شرکت ها و تعاونی های مسکن طرف قرار داد طرح مسکن مهر که در شهرهای گلبهار بینالود و منطقه قرقی مشهد زمین تحویل گرفته اند و تا کنون هیچ اقدامی برای زیر سازی و بتون ریزی انجام نداده اند یک ماه فرصت دارند تا زیرسازی های لازم را انجام دهند در غیر این صورت قرار داد آنان لغو می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 26503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =