دربی هفتاد و ششم پایتخت با حواشی جالبی آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ دربی هفتاد و ششم پایتخت از ساعت 15:00 امروز با سوت محسن قهرمانی آغاز شد. پیش از شروع این مسابقه برخی از ستارگان پرسپولیس از جمله کریم انصاری فرد، محمد نوری، غلامرضا رضایی و سید جلال حسینی به سمت نیمکت استقلال رفتند و برای حضور در میدان از امیر قلعه نویی سرمربی آبی ها رخصت گرفتند که این اقدام مورد استقبال تماشاگران پرشمار حاضر در آزادی قرار گرفت.

252 43

کد مطلب 273028

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =