۰ نفر
۹ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۷

مراسم بزرگداشت ده‌هزارمین روز اسارت چهار دیپلمات ایرانی برگزار می‌شود.

مرکز فرهنگی میثاق بزرگداشت ده هزارمین روز اسارت چهار دیپلمات کشورمان به دست عوامل رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی «مرکز فرهنگی میثاق»‌، به مناسبت ده‌هزارمین روز اسارت چهار دیپلمات ایرانی در لبنان، روز سه شنبه 10 آذر از ساعت 18 الی 20 مراسمی در سالن مرکز فرهنگی سیدالشهداء (ع) واقع در میدان هفت تیر، ابتدای خیابان مفتح برگزار خواهد شد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌های این افراد برگزار خواهد شد سید رائد موسوی، فرزند سیدمحسن موسوی کاردار اسبق کشورمان در بیروت گزارشی از آخرین وضعیت او و پی‌گیری‌های انجام شده ارائه خواهد کرد. همچنین سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و یاران حاج احمد متوسلیان به بیان ویژگی‌ها و تحلیل این رویداد خواهد پرداخت.

احمد متوسلیان وابسته نظامی سفارت ایران در بیروت، سید محسن موسوی کاردار سفارت ایران، کاظم اخوان عکاس خبرگزاری ایرنا و تقی رستگار مقدم راننده آنها، چهار دیپلمات کشورمان هستند که در 14 تیرماه سال 61 هنگامی که برای انجام یک ماموریت دیپلماتیک با اسکورت پلیس دیپلماتیک لبنان عازم بیروت بودند، در پست ایست و بازرسی برباره توسط نیروهای کتائب (فالانژ) به اسارت درآمده و تحویل رژیم صهیونیستی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 27630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۹
    1 0
    به اميدروزي كه جبران بشود