فارس نوشت:

مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان ری با اشاره به سوختگی و اعتیاد یک نوزارد 7 ماه به مواد مخدر توسط مادرش اظهار داشت: متأسفانه این کودک به دلیل استفاده مادر از مواد مخدر شدیداً به بوی مواد اعتیاد پیدا کرده است.
مژگان جمالی با اشاره به اینکه روز گذشته متوجه شدیم که یک بچه هفت ماهه توسط مادرش دچار سوختگی شده است، اظهار داشت: متأسفانه مادر این کودک به دلیل مصرف مواد مخدر و صنعتی کودک خود را به آتش کشانده بود که البته تحقیقات برای این امر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این مادر و کودک در یک چادر در اطراف روستای مرتضی‌گرد زندگی می‌کردند که به علت مصرف بیش از حد مواد توسط مادر، چادر آتش و در نهایت کودک هفت‌ماهه دچار سوختگی شدید شد. نیروهای اورژانس اجتماعی پس از اطلاع اقدامات اولیه را انجام دادند و کودک را از مادر جدا و در نهایت وی را به یکی از بیمارستان‌های تخصصی در شهر تهران ارجاع دادند.

مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان ری بیان داشت: متأسفانه مرکز طبی تخصصی کودکان از پذیرش کودک ممانعت کرده بود و تأکید داشته است که این کودک باید در بیمارستان مطهری بستری شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان بهزیستی مسئولیت کودک را از طریق پیگیری مراجع قضایی به عهده گرفته است و این در حالی است که مادر وی همچنان در چادر و در همان محدوده مرتضی‌گرد زندگی می‌کند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    4 4
    به نظر شما تيتر خيلي بي رحمانه نيست؟!
  • بدون نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    8 1
    خيلي اتفاق تلخيه ، عميقاً براي اون طفل معصوم متاسفم دعا مي كنم يه سرپناه امن پيدا كنه و زندگيش پر از روزهاي روشن و پر اميد بشه
  • بدون نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    7 1
    یعنی حیوان با بچه اش این کارو نمیکنه
  • مسعود سینائیان FR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    18 0
    خود خبر بحثی از اتش زدن عمدی نیست. این چه تیتری است؟! واقعا این تیترها از اذهان مریض بر می اید برای خراشیدن دل مردم در شب عید. اجازه ندهید این افراد در خبرگذاری های شما کار کنند، حتی اگر اصل خبر نقل قول باشد.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    5 1
    متاسفم
  • بدون نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    7 2
    شما خیر سرتون مطبوعاتی هستید، چادر آتش و نوزاد دچار سوختگی شدید شد یعنی چی؟
  • حسين آباداني KW ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
    6 1
    واقعاً تيتر دلخراشي بود كه اصلاً با اصل خبر تطابق نداشت!!! اون زن بيچاره و بي سرپناه بخاطر مشكلات خانوادگي و بي پولي به اين روز افتاده .. البته من كارشو تاييد نميكنم و لي سازمان بهزيستي موظفه كه اين عده از افراد جامعه رو سرپناه بده كه به اين روز نيفتن.. و در آخر .. خبر آنلاين عزيز هيچ مادري در حالت عادي دل اين رو نداره كه همچين كاري رو با بچش بكنه و صددرصد در حالت غير عادي و غير عمدي اين اتفاق افتاده و چادر آتيش گرفته... مجيد دلبندم لطفاً دقت كن...