حمید سوریان برای حضور در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سوریان در مورد فضای کشتی ایران پس از المپیک می‌گوید: «متاسفانه در ماه های اخیر فضای کشتی اصلا فضای مناسبی نبوده. اردوهای تیم ملی چندان کیفیت نداشته و بچه های المپیکی دعوت نشدند.»
او در مورد آمادگی خودش و اینکه آیا به مسابقات جهانی می‌رسد یا نه هم می‌گوید: «8 ماه به دور از اردوها بودم. حدودا 3 ماه هم تا مسابقات جهانی مانده. من در این 3 ماه نمی رسم که خودم را آماده کنم و مسابقات جهانی 2013 را از دست می‌دهم.»
سوریان در مورد جدایی محمد بنا از تیم ملی کشتی فرنگی هم می‌گوید: «آقای بنا یک سرمایه بزرگ هستند. ایشان اتفاقاتی بی سابقه رقم زدند. او یک اتفاق نشدنی را شدنی کرد. او برای ورزش ما همه توانش را جمع کرد و نهایتا دل مردم شاد شد.»
او در مورد ثبت نام برای حضور در شورای شهر تهران هم می‌گوید: «هر کدام از ما دینی به کشورمان داریم که باید ادا کنیم. این یک انجام وظیفه است که بیایم شرکت کنم و مثل دوران ورزشی‌ام به مردم و شهر خودم کمک کنم.» او ادامه می‌دهد: «تجربه موفق بچه‌های قبلی مثل علی دبیر که حضور موفقی در شورای شهر داشته و رسول خادم، نشان می‌دهد که من هم می‌توانم موفق باشم. البته یک فضای سخت و سنگین هم هست و اگر انتخاب شوم، جامعه انتظار دارد که در شورای شهر هم موفق عمل کنم.»
سوریان در پایان می‌گوید: «تفکر حمید سوریان این است که انجام وظیفه کند. من هم فرزندی از همین آب و خاک هستم. من در منطقه ای بزرگ شدم که مشکلات را می دانم. حتی اگر بتوانم سر سوزنی کمک کنم برایم افتخاری است. می خواهم خدمتی بکنم به مردم. این آرزوی حمید سوریان است که به ورزش کشور خدمت کند. این امید را دارم که در این راه موفق باشم تا اثر خوبی بگذارم. من همه چیز را از ورزش و لطف مردم دارم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IN ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    90 3
    حمید جان!همون دبیر و خادم اومدن دینشون را ادا کردند کافیه!!!فکر میکنم پس از انتخابات شورای شهر تهران،شاهد حضور یک تیم کامل ورزشی شامل ورزشکاران رشته های مختلف در شورا باشیم...یعنی عشق قدرت و شهرت همه رو کشته...
  • نعمتی IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    77 2
    خدا رو شکر که ترجیح ندادی این دین رو با رئیس جمهور شدن ادا کنی!
  • امیر ارسلان EU ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    76 1
    با تمام علاقه ای که نسبت به شما عزیز بزرگوار دارم خواهشا دینتون رو نمی خواد ادا کنید و لطفا در زمینه تخصصی تون وارد شوید. فکر نمی کنم در تشک کشتی روش اداره شهر رو آموزش بدهند. شما دینتون رو به کشور با مدالهای رنگارنگی که گرفتید به خوبی ادا کردید و همه ی ما هم از اون بابت از شما متشکریم.
  • امیر US ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    63 1
    شما که در طول عمر خود همیشه روی تشک کشتی بوده ای چه کمکی میتونی توی شورای شهر بکنی صرف دانستن مشکلات مردم که نمیشود وارد شورای شهر شد ، شما بهتره در زمینه ای که در آن تخصص داری به کشتی مملکتت کمک کنی که جای کار زیاد دارد .
  • بدون نام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    51 3
    دین شما به مردم کشورت زمانی ادا می شود که بابتش پول دریافت نکنی ... همه می دانیم نیت قهرمانان قدیمی وزنه برداری و کشتی و فوتبال برای رسیدن به چیه ... این شعارهای ظاهری توهین به شعور مخاطبه :(
  • امید IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    63 1
    خواهشا دین تون رو تو همون کشتی ادا کنین دیگه زحمت میشه
  • بدون نام IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    44 1
    اقای سوریان شما که برای ادای دین میخواهید به شورای شهر بیایید لطفا قبلا شرکتهای پیمانکاریتان را که هم اکنون برای شهرداری کار میکنند را واقعا و واقعی واگذار کنید و خواهشا نگویید از این شرکتها ندارید که ......
  • عليرضا IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    53 1
    كاشكي قهرماناي ورزشي ما ميفهميدن كه شعور ورزشي با شعور سياسي فرقش از زمين تا آسمونه
  • بدون نام IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    29 2
    از ورزش که چیزی گیرش نیاومد سفره ای بازه و اون هم شانسش رو امتحان میکنه اونچه که زیاده زمین خارج از محدوده و از این کارا دیگه ...
  • بدون نام IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    39 1
    کاری که تختی حاضر به انجام آن نشد و آن هم به هیچ قیمتی .... کاش سیاسی نمی شدید
  • بهزاد IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    29 1
    چه سری تو اینه که همه سیاسیون میان تو ورزش و ورزشی ها میرن تو سیاست؟
  • بهزاد IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    22 1
    چه سری که همه سیاسیون میان تو ورزش و ورزشی ها میان تو سیاست ؟
  • امير رضا IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    26 1
    ميشه بفرمائيد چه تخصصي در امر شهري داريد !تو را به خدابيخياله قدرت شو !
  • مهرداد عاشق پرسپوليس IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    19 2
    جريان چيه كه سياسون وارد ورزش و برخي ورزشيها وارد سياست ؟چرا هر كسي نميخواهد سر جاي خودش باشد؟