هافبک پرسپولیس می‌گوید قهرمانی در جام حذفی بهترین هدیه به هواداران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در مهم‌ترین دیدار این فصل خود باید در فینال جام حذفی به مصاف سپاهان برود. پرسپولیسی‌ها كه میزبان این مسابقه هستند امیدوارند هواداران تیم‌شان ورزشگاه را پر كنند تا بتوانند از حمایت آن‌ها استفاده كنند و جام حذفی را بالای سر ببرند. محمد نوری هافبك پرسپولیس از هواداران این تیم می‌خواهد در بازی فردا سرخپوشان را تنها نگذارند. او می‌گوید: «امیدوارم هواداران تیمشان را تنها نگذارند و برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه بیایند. اگر فردا سپاهان را شكست دهیم و به قهرمانی جام حذفی برسیم، این افتخار در تالار افتخارات باشگاه پرسپولیس ثبت می‌شود. بنابراین قهرمانی به سود همه ماست. البته می‌دانم كه بازی وسط هفته مشكلات خاص خودش را دارد اما فكر می‌كنم هواداران ورزشگاه آزادی را پر می‌كنند.»
او در مورد سپاهان می‌گوید: «سپاهان نیازی به تعریف من ندارد. اصفهانی‌ها تیم خوبی دارند و چند سال است كه در فوتبال ایران مدعی هستند. با این حال برای پرسپولیس فرقی نمی‌كند كه با چه تیمی بازی دارد. ما اسم بزرگ پرسپولیس را پشت سرمان داریم و همه تیم‌های ایران می‌دانند پرسپولیس راحت امتیاز نمی‌دهد. ما می‌رویم كه این بازی را ببریم و قهرمان جام حذفی بشویم. قهرمانی در جام حذفی بهترین هدیه‌ای است كه می‌توانیم به هواداران بدهیم. آن‌ها در این فصل ما را تنها نگذاشتند و با اینكه در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم، اما همیشه پشتمان ایستاده‌اند و از تیم خودشان حمایت می‌كنند.»
نوری در پاسخ به این سوال كه پیش‌بینی می‌كنی مسابقه با سپاهان با چه نتیجه‌ای به پایان برسد می‌گوید: «عادت ندارم مسابقات فوتبال را پیش‌بینی كنم. ولی مطمئن باشید پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی را برای خودش می‌داند. بازی در تهران است و ما باید برنده شویم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =