گوچی:شادی اصلی باشد برای پایان بازی با کره/ نمی دانم چطور دروازه بان شان توپم را گرفت

ستاره بازی تیم ملی ایران با قطر می گوید تیم با حفظ همین روند حتما به جام جهانی می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ رضا قوچان نژاد مهاجم گلزن تیم ملی در بازی با قطر بعد از پایان این بازی درباره مسابقه سه شنبه شب گفت:«باید قبل از هر چیز برای این بازی خوب و زیبا به کارلوس کروش و همبازیان خوبم در تیم ملی تبریک بگویم. خیلی خوشحالم که کار باقی بچه های تیم را تکمیل کردم و توانستم گل بزنم. می دانم این برد ما باعث خوشحالی مردم خوب ایران شده است.»
البته این شیرینی نوبرانه تیم ملی تازه آغاز راه است و رضا درباره اش می گوید:« ما تازه اول راه هستیم. از حالا دو بازی بزرگ در پیش داریم. نباید کارمان نیمه تمام بماند.کار وقتی تمام است که به جام جهانی رسیده باشیم و نباید فکر کنیم با بردن قطر دیگر همه چیز تمام شده است. ما وقتی می توانیم یک جشن درست و حسابی بگیریم که در کره به جام جهانی برسیم. آن موقع زمان مناسبی برای جشن و شادی بزرگ است.»
او که همراه با اعضای تیم ملی به با پرواز اختصاصی به تهران برگشت تا از همین صبح چهارشنبه و بعد از استراحتی کوتاه ، آماده بازی با لبنان شوند درباره این بازی هم می گوید:«دو بازی مهم دیگر پیش رو داریم. تا دیشب می توانستیم از نتیجه برابر قطر لذت ببریم اما باید این بازی را فراموش کنیم. درست است که در مقایسه با تیم لبنان، ایران تیم بهتر و با کیفیت تری است اما این دلیل نمی شود که فکر کنیم حتما این تیم را می توانیم به راحتی شکست بدهیم. اگر مثل بازی دیشب بجنگیم، با حمایت هواداران می توانیم لبنان را ببریم اما این طور نیست که پیروزی آسانی انتظار ما را بکشد.»
قوچان نژاد هم یکی از آنهایی ست که حسرت امتیازهای رفته را می خورد. تیم ملی حتی اگر بازی با ازبکستان در تهران را مساوی کرده بود الان تقریبا به جام جهانی رسیده بود؛«امتیازات زیادی از دست دادیم اما گذشته ها گذشته. باید به جلو و آینده فکر کنیم. الان باید به این فکر کنیم که با سیستم خیلی خوب کروش، قطر را بردیم؛ قطری که بازی برابرش در خانه به هیچ وجه کار آسانی نیست.»
مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که چه شد نتوانستی از موقعیت بسیار خوب در نیمه نخست استفاده کنی، گفت:« مجتبی جباری سانتر بسیار خوبی انجام داد و من هم فکر کنم به خوبی سر زدم اما واکنش دروازه بان قطر خیلی خوب بود. به هر حال آن توپ گل نشد اما این را باید بگویم که ما در نیمه دوم چند فرصت خیلی خوب مانند آنچه برای مسعود شجاعی مهیا شد در اختیار داشتیم که متاسفانه به گل نرسیدیم . با این حال مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.»
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صابر A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    پهلوان گوچی با گل زیبایت دل مردم را شاد کردی
    • مجی IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
      41 53
      باز جوگیر شدیم و به هرکسی لقب پهلوان دادیم