دبیرکل حزب موتلفه می​گوید برخورد اعضای ائتلاف پیشرفت با ولایتی در مناظره، به ضرر اصولگرایان بود.

محمدنبی حبیبی در گفت​وگو با خبرآنلاین، در تحلیل آخرین وضعیت اردوگاه اصلاح طلبان و احتمال اجماع در این جناح گفت: معتقدم اگر اصلاح طلبان به ائتلاف برسند، احتمال ائتلاف بین نامزدهای اصولگرا افزایش پیدا خواهد کرد و آنها انگیزه بیشتری برای این ائتلاف پیدا خواهند کرد. ولی اگر آن ائتلاف اصلاح طلبان طی امروز و فردا شکل نگیرد، پیش​بینی نمی کنم که بین اصولگرایان به یک کاندیدا برسند و به همین روش ادامه می​دهند فارغ از اینکه این رویه را خوب یا بد بدانیم.
وی درخصوص پایگاه رای آوری روحانی و عارف و اینکه ائتلاف آنها می تواند برای جریان اصولگرا تهدید محسوب شود، تصریح کرد: ممکن است عده زیادی به آقای روحانی یا عارف اعتقادی نداشته باشند. اما برای اینکه اصولگرایان رای نیاورند، به آن ائتلاف {ائتلاف اصلاح طلبان} رای دهند. بنابراین موضوع را باید با فرض احتیاط، یک موضوع مهم تلقی کرد و به فکر این مهم بود که اگر اصلاح​طلبان در مسیر وحدت پیش بروند، اصولگرایان هم باید به وحدت برسند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی درخصوص معرفی نامزدی واحد از سوی جامعه روحانیت مبارز نیز اظهار داشت: یک اکثریتی در جامعه مدرسین بر آقای ولایتی نظر مثبت دارند و اعلام رسمی آن قطعا تاثیر زیادی در وضعیت آقای ولایتی در انتخابات خواهد داشت. معتقدم جامعه روحانیت به یک کاندیدا می رسد. 
نبی حبیبی در ادامه با اشاره به مباحث مطرح شده در آخرین مناظره کاندیداها خصوصا اظهارات دو عضو ائتلاف پیشرفت در مورد ولایتی، گفت: این مناظره نقاط مثبت و منفی داشت ولی من این برخوردها را به ضرر اصولگرایان می دانم و نظر منفی به برخوردهای صورت گرفته دارم و آن را درست نمی دانم.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    67 24
    ولایتی با غیرت/حرف تو حرف ملت
  • بی نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    32 18
    فقط دکتر روحانی و عارف