ایرنا نوشت:

سردار سرلشکر بسیجی «سیدحسن فیروزآبادی» روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس گفت: امروز سکان اداره دستگاه مجریه نظام در دستان شخصیتی متدین و دانشمند است. هیچ مسئله سختی در نظام اتفاق نیفتاده که آقای روحانی برای حل آن مشارکت نداشته باشد.
وی تصریح کرد: بنابراین اصل وجود دکتر روحانی موجب امیدواری مسوولان و ملت ایران است و مصاحبه روز گذشته رییس جمهوری در اولین روزهای پذیرفتن مسوولیت، عمق دقت و سیاست مداری و شناخت زوایای عمیق کار را توسط وی به همه جهانیان نشان می دهد.
رییس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز وزرای دولت به مجلس معرفی شدند و چون مجلس جایگاه مقدس و مرکز ثقل، تعادل و قانونگذاری نظام است، بی تردید ثبات، ایستادگی و انضباط در کشور را تامین می کند.
سرلشکر فیروزآبادی خاطر نشان کرد: مجلس باید بر الگوی مدرس حرکت کند و نمایندگان در این برهه حساس از تاریخ کشور باید رسالت سنگین خود را که همان مسیر سیدحسن مدرس است را به نحو احسن انجام دهند.
رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان این که ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تمام قدرت در کنار دولت خواهند ایستاد، گفت: نیروهای مسلح از دولت حمایت می کند و در این مسیر با بسیج تمامی امکانات و دستگاه های خود با هدایت دولت در کنار مسوولان نظام خواهد ایستاد.
سرلشکر فیروز آبادی در عین حال با بیان اینکه نیروهای مسلح برای درآمد و تولید اقتصادی به صحنه های تولید ورود پیدا نکرده اند، افزود: نیروهای مسلح رقیب مردم و شرکت ها نیستند، بلکه امکانات خود را به دولت ارایه می کنند تا هرجا پیمانکاری و دسترسی به دستگاه اجرایی نبود، آن کار زمین نمانده و انجام شود.
فیروزآبادی تصریح کرد: اگر زمانی دولت، دیگر نیازی به امکانات نیروهای مسلح نداشته باشد، این امکانات دوباره به مراکز نظامی بر می گردد و در خدمت رشد و توسعه صنعت دفاعی قرار می گیرد.
وی در ادامه مردم را دعوت به صبر و شکیبایی کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در مراسم نتفیذ ریاست جمهوری دکتر روحانی بر استراتژی مهم همکاری و همدلی اشاره کردند و باید برای اجرای این فرمان حتی از خون خود نیز گذشت.
/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307318

برچسب‌ها