حذف یارانه نقدی سه دهک تحت عنوان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به دلیل مشکلات ناشی از افزایش هزینه های دولت در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

علی پاکزاد: اصلی ترین قربانی افزایش قیمت حاملهخای انرژی خود دولت است که بالغ بر 75 درصد از تولید ناخالص کشور را در اختیار دارد و اولین بازتاب این مشکل افزایش کسری بودجه دولت است و آسان ترین راه مقابله با آن کاهش پرداختهای نقدی مانند یارانه نقدی است که در دستور کار دولت قرار گرفته است.

64/222

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    22 1
    چون نمی خواد روند دولت قبلی رو بره!!!!!!
    • با نام IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      16 3
      چون فقط بهانه جویی داره میکنه و هی میگن مشکلات زیاده و فلانه و بهمانه در حالی که ما ایشون رو به خاطر حل مشکلات انتخاب کردیم دیگه اگه قرار بود این روند مشکلات ادامه پیدا میکرد که به جلیلی رای میدادیم به نظر من دولت داره با ایجاد یه نوع نا امیدی در مردم از زیر بار مسئولیت شانه خالی میکنه و توی مردم داره نا امیدی از بهبود وضعیت رو به مردم القا میکنه.
    • ایرانی A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
      4 1
      چون نمی خواد اسکناس چاب کنه چون نمی خواد ذخایر حیاتی رو بفروشه چون شعبده بازی بلد نیست
  • محمد US ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    8 0
    اگه میخواهید قطع کنید ÷س بایستی یارانه فقرا رو بیشتر کنید تا یه کمی فساد و دزدی و این جور کارا توجامعه کمتر بشه در غیر اینصورت اگه میخواید قطع کنید ÷س قیمتهای بنزین وگاز و برق و آب رو برگردونید به قیمتهای قبلی بعدش یارانه هارو قطع کنید تایه کمی تورم بیاد ÷ایین
  • امین IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
    16 1
    تمام مشکلات و گرانی های اخیر متاسفانه از برکت یارانه است. تزریق بی دلیل پول به جامعه پشتوانه ریال رو ضعیف و حجم تورم رو بالا می بره با حذف یارانه قطعا درصد زیادی از این مشکلات کاسته خواهد شد.
    • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
      2 0
      اقاي امين مگه تمام مشكلات رو قبل از برنامه حذف يارانه در دولت احمدي نژاد را متذكر نشدند و نگفتند اگر سوبسيتها را قطع كنيم قيمت ها سر به فلك ميزند چرا آن دولت گوش نكرد و وضعيت حال حاضر را بوجود آورد و حالا وضعيت اقتصاد مملكت رو به اضمحلال ميرود و ورشكسته شده است چراچراچراچر و آخر چرابه اين روز افتاده ايم
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    5 0
    بی عرضس
  • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    6 0
    خرجمون با دخل نمی خونه درامد یه ایران با ید برای 3 کشور دیگر خرج کنیم اصلا چرا باید کم بیاد
  • a-r IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    10 0
    چرا میگویند 3 دهک را میخواهیم حذف کنیم درواقع اکثریت مردم را ایا درامد سه میلیونی زیاد است که دو میلیون ان اجاره وشارژ ماهیانه ساختمان است یا برای بعضی ها اتوموبیل 100 میلیونی یا خانه 500 میلیونی . شما باید دنبا ل سپرده های بانکی بالای یک میلیارد تومان ماشین بالای 300 میلیون و املاک بالای 3 میلیارد باشید دنبال حذف وزرا وکلا پزشکان تجار اصناف درجه یک بازار وامثالهم باشید وگرنه هرکارمندی که باحقوق خود فقط امرار معاش میکند اکثرا بعلت تورم وگرانی اپارتمانشان گران شده . الان یک آپاتمان 100 متری درپایین خیابان شریعتی 500 میلیون میارزد پس باید یارانه اش قطع شود. مسیولین محترم راه پیدا کردن قشر مرفه خیلی راحت است . حداقل یکبار هم که شده راه درست را بروید ودرجهت حفظ منافع اکثریت جامعه کارکنید
  • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    1 0
    مدیران سیستم آقای محمود هنوز با همان دیدگاهها در منصب خود اند و دنبال دریافت مبالغی اند که از ان دوره پیش فاکتورسازی جعلی کرده اند. تا حسابی اقتصاد را ساماندهی کنند.