مس کرمان صفر - پرسپولیس 6/ چوبله، شش تایی شد ؛ دایی صدرنشین!

در هفته هجدهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس با 6 گل مس کرمان را در هم کوبید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار دو تیم پرسپولیس و مس کرمان از ساعت 15:00 امروز (جمعه) در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه 6 بر صفر به سود شاگردان علی دایی به پایان رسید.

دقیقه 4 بازی بود که روی اشتباه شیث رضایی مدافع مس، محمدرضا خلعتبری صاحب توپ شد و با یک حرکت سریع از سمت چپ سیدصالحی را صاحپ توپ کرد، او هم محسن مسلمان را در یک موقعیت ایده آل قرار داد تا بازیکن جدید پرسپولیس گل اول تیمش را به ثمر برساند. در ادامه در حالی که توپ و میدان همچنان در اختیار سرخپوشان بود، در دقیقه 16 مهرداد کفشگری از پشت محوطه جریمه با یک شوت سرکش دروازه رودباریان را باز کرد. در نهایت نیمه نخست این مسابقه با همین دو گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم دیدار دو تیم پرسپولیس و مس کرمان سید مهدی سید صالحی در محوطه جریمه تیم میزبان سرنگون شد که داور مسابقه اعلام خطای پنالتی کرد. پس از اینکه محمدرضا خلعتبری این ضربه پنالتی را به سومین گل تیمش تبدیل کرد، پرویز مظلومی در اعتراض به تصمیم داور بازیکنانش را از زمین مسابقه بیرون کشید که این اقدام عجیب با واکنش بازیکنان پرسپولیس همراه شد. سرانجام با پادرمیانی مسئولان برگزاری مسابقه و مربیان مس بازیکنان تیم کرمانی به زمین مسابقه برگشتند اما پرویز مظلومی با دستور داور از کنار زمین اخراج شد. در حالی که شیرازه تیم مس از هم پاشیده بود، سید مهدی سید صالحی در دقیقه 68 در موقعیت تک به تک با رودباریان با یک شوت مهار نشدنی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. در ادامه نوبت به پیام صادقیان رسید که باز هم روی اشتباه مدافعان حریف با یک شوت دیدنی دروازه مس را باز کند تا در دقیقه 73 پرسپولیس با 5 گل پیش بیفتد. در حالی که بازی با همین نتیجه رو به پایان بود، پای فرزاد حاتمی هم به گل باز شد تا مس قعر نشین با سرمربیگری پرویز مظلومی که بین استقلالی ها به پرویز سوبله چوبله معروف است، 6 تایی شود.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =