سرمربی تراکتورسازی تبریز یک روز قبل از مصاف تیمش مقابل صبای قم، از طریق خبرآنلاین پیامی برای هواداران این باشگاه منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رسول خطیبی چند ساعت قبل از کنفرانس خبری اش گفت: «من می خواهم از طریق خبرآنلاین درخواستی از هواداران تراکتورسازی داشته باشم.»

خطیبی ادامه داد:« ما نیازمند حمایت هستیم. با اینکه به عقیده کارشناسان و رسانه ها، تا به حال عملکردمان قابل قبول بوده اما باید اعتراف کنم به تنهایی نمی توانیم کاری از پیش ببریم. ما نیاز به حمایت داریم. من از طرف خودم و تک تک اعضای تراکتورسازی تبریز از هواداران پرشور تیم درخواست می کنم با توجه با اتفاقاتی که رخ داده، برای حمایت از تیم محبوب شان به ورزشگاه بیایند. تراکتورسازی در طول تاریخ خود هرگز تنها نبوده و من می خواهم به هواداران بگویم به ورزشگاه بیایند و ما را تنها نگذارند. این تیم می تواند کارهای بزرگی در لیگ انجام دهد و پتانسیل خوبی دارد ولی تاکید می کنم به تنهایی نمی توانیم کاری از پیش ببریم.»

او در پایان افزود: «منتظرم هواداران تراکتورسازی را در ورزشگاه ببینم که با همان شور و شوق گذشته به تشویق تیم مشغول هستند. امیدوارم در حضور هواداران، بازی با صبا را با نتیجه ای خوب به اتمام برسانیم و مردم آذری و ترک زبان را به آینده امیدوار کنیم.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =