نسیم نوشت:

شهر موشها ‌۲ بیش از شش میلیارد تومان فروخت.

این فیلم سینمایی ساخته مرضیه برومند تا شب گذشته، سوم مهرماه و پس از حدود یک ماه اکران، با فروش ۶.۳۰۰ میلیاردی، مخاطبان زیادی را حتی در سانس فوق‌العاده به سینماها کشانده است.

این فیلم در ۸۵ سینما اکران خود را ادامه می‌دهد و از جمع ۶.۳۰۰ میلیارد گیشه، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در تهران و ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان فروش داشته است.

 

23503

کد مطلب 377398

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    درود بر برومند
  • بی نام DK ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    واقعا مزخرف بود
  • مهربان A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    86 1
    یاد بچگی مون و مدرسه موشها و شهر موشهای 1 بخیر چه زود میانسال شدیم
    • بی نام A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
      0 2
      یا خیلی زود میانسال شدی یا اون موقع بچه نبودی
  • برای شهر موشها A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    2 1
    فیلم خوبی بود اما اگر به جای اونهمه تبلیغ و یا حداقل در کنار اونا اشاره ای هم به شعار جشنواره عروسکی که به محیط زیست ربط داشت و صرفه جویی در مصرف آب و...میشد چون اکثر بچه هایی که دیدم و البته متاسفانه تعدادشون از بزرگترا کمتر بود فیلم و دوست داشتند می تونست رو ذهنشون اثر ماندگاری بذاره و همین طور آهنگا و شعراش که جای کار خیلی خیلی بیشتری داشت به نظرم بهترین سرود فیلم همون قدیمیش بود.خیلی خوب که هر کودک ونوجوان ایرانی "شهر موشها"رو ببینه و آرزو دارم همونطور که این خبر نشون میده به تعداد هر چه بیشتر وبیشتراین اتفاق بیفته.
  • امیر IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    بانی فیلم فروش فیلم را حدود 1 میلیلرد کمتر زده و اشتباه کرده .
  • بی نام A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    5 4
    حیف پول حیف وقت واقعا ما مردم چقدر بدبخت شدیم که با دیدن این فیلم لذت هم میبریم
  • .... IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    9 2
    همین که رکورد ده نمکی رو بزنه کافیه
  • میثم A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    4 0
    من ندیدمش،به نظر شما فارغ از تجدید خاطرات کودکی،فیلم خوبی بود؟

آخرین اخبار