ایسنا نوشت:

وزیر بهداشت درباره اسیدپاشی به مدیر بیمارستان ضیاییان که عامل آن یک پزشک و دانشجو معرفی شدند، گفت: این فرد مشکل روانی داشته و در عین حال به همین دلیل از موقعیتی که داشته اخراج شده بود.

دکتر سیدحسن هاشمی در عین حال خدمات جامعه پزشکی به مردم در ادوار مختلف را یادآور شد و تاکید کرد: چنین موضوعاتی ممکن است در همه صنوف وجود داشته باشد؛ مسلم آن است که مردم همواره قدرشناس جامعه پزشکی هستند.

وزیر بهداشت ضمن اشاره به شناسایی عامل اسیدپاشی به مدیر بیمارستان ضیاییان، ابراز امیدواری کرد که عاملان دیگر حوادث اسیدپاشی نیز هرچه سریع‌تر شناسایی شوند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    40 2
    اقا لطفا در مورد نحوه انتقال دکتر انوری که پزشک عمومیه از هلال احمر کردستان به پایتخت و مدیریت بیمارستان دانشگاه تهران در سال 89 شفاف سازی کنن .ایشون با چه قانونی اومدن تهران ؟
  • بی نام A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    25 1
    اقای وزیر شما بگید روانی ماهم میگیم روانی کی به کیه
  • حميدرضا A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    32 1
    مگه ميشه ؟ به شعور مردم توهين نكنيد با اين پاسخهاي كذب و البته عجولانه
  • دانشجوی پزشکی IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    39 1
    آقای وزیر بهداشت مردم رو به سخره گرفته؛ جناب آقای دکتر چه جوریه که یک فرد با مشکل روانی تونسته به هئیت علمی دانشگاه راه پیدا کنه؟ آقای وزیر به جای فرافکنی جلوی تقلب های گستره و باندبازی رو در هئیت های برد و سایر سطوح بالای وزارت بهداشت بگیرید
  • کاوه TH ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    5 25
    این آقا بیماری اسکیزوفرنی دارند که معمولا از یک سنی به بعد در فرد بروز می کنه و طرف اولش کاملا سالم و در بسیاری موارو بسیار باهوش می باشد .
  • پزشک A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    27 1
    آقای دکتر انداختن گناه فساد وزارت بهداشت گردن یه انسان بی گناه کار آسانی است شما روانپزشک نیستید و اگر ایشان مشکل روانی داشته چطور تا الان جراحی میکرده و بین همه اطرافیانش محبوب بوده؟ شما ها گناهکارید که یک انسان خوب را به مرز جنون رساندید خدا پاسخ شماها را میدهد
  • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    26 0
    ببین اقا شما از اون ادمایی که برای سمتش داره خودشو میکشه این ادم رتبه دو رقمی کنکور داشت شما هم باید حرف دهانتان بفهمید اون انوری بود که مشکل روانی داشت نه دکتر جراح چون بی دلیل اذیتش میکرد
  • بی نام A1 ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    5 0
    کی تو این مملکت مشکل روانی نداره؟؟....مثلا واسه یکی که چندتا عزیزش رو تو یه زمان از دست میده هم شما برنامه ای ندارید که تو بیمارستانی جایی، اگه همراه مریض بوده یه روانشناس یا روانپزشک یه مدت تحت نظرش بگیرن همینطوری همه رو ول میکنید به امان خدا...بحث من کلی واسه همه جامعه است اما یه نمونه شاخصش همون زلزله زده ها یه نمونه شاخصش بچه های دبستانی سوخته شین آبادی و بقیه شهرهایی که سوختن.... دیگه بقیه مسائل و مصیبت ها و مشکلات ریز و درشت به کنار.....
  • سعید A1 ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    0 0
    چند وقت پیش کلیپ پزشکی که در حال عمل اواز میخوند اومد بیرونبه گفته یکی از کاربرها ایشون بودند
  • میم میم A1 ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    17 1
    از 4سال پیش تاکنون بارها هم خودم وهم اقوام بوسیله دکترفوق معالجه شدیم.جراحی بسیار حاذق فروتن وباخدابودند و حتی بیماری های سخت را همچو فتق دوطرفه و...پیشش می بردیم درد را درمان می کرد...کسی که در 2 هفته 35 عمل جراحی موفق داشته وریس بخش دربیمارستان بوده و حتی یک شاکی نداشته است ومحبوب هم بوده است چطور روانی است؟یادمه مریضی ازاقوام می گفت درماه رمضان جراحم روزه بود وراتاق عمل چون مشغول جراحی بود خرما را دردهانش گذاشتند تا افطارکند....اخرت خود را به دنیای دیگران نفروشیبم.بهتراست بجای برخوردهای تخریبی یک استاد دانشگاه را که سالها دود چراغ خورده است و مملکت برایش خرج نموده است به زندگی برگردانیم.حالا که خداراشکر انوری صحیح وسالم است یعنی مایع فوق اسید نبوده است..روانی مضحک ترین توجیه است.
  • رضا IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    5 1
    چه روانی چه سالم ، چه محق به ارتقا ، و... اسید پاش باید با اسید مجازات شود
  • کیان A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    15 0
    بابا خیلی مسخرست دکتری که کلی جراحی کرده و هیات علمی دانشگاه بوده حالا انگ روانی بودن بش میزنید. برید مسئله رو ریشه یابی کنید ببینید چه اتفاقاتی تو بیمارستانها و دانشگاهاتون داره میفته که استادا رو مجبور به کینه و طغیان میکنه.مخصوصا که اون دکتر انوری هم همچنین مظلوم به نظر نمیاد مدیر بیمارستان آمبولانس سوار تو این شرایطی که 1500 امبولانس تو کشور کمبود وجود داره با امبولانس میرفته خونش این واقعا جای بررسی داره.شاید این جراح از این کاراشون خبر داشته و واسه خاطر همین اذیتش میکردن.
  • حقیقت گو IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    10 0
    جناب آقای وزیر. هر چند اقدام به اسید پاشی هیچ توجیهی ندارد، اما اولا بهتر است در حوزه ی تخصصی خود چشم اظهار نظر بفرمایید. ثانیا در مقام وزیر بهداشت، به نکات دیگری که در شرح ماوقع آمده و بایستی توسط شما پیگیری شود توجه بفرمایید. در شرح ماوقع آمده است که رئیس بیمارستان با آمبولانس به منزل خود در حال مراجعه بوده که این حادثه پیش آمده. در مقام وزیر، امیدوارم در این خصوص حساسیت نشان دهید و علی رغم مشکلی که برای ایشون به وجود آمده، در خصوص چرایی استفاده از اموال بیمارستان برای کارهای شخصی از رئیس بیمارستان توضیح بخواهید. همین کار ایشون قابل پیگرد است و نشان از مشکلات مدیریتی ایشون داره که میتونه سر نخهایی رو از مفاسد به شما که مسئول هستید بده.
  • بی نام A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    1 3
    نمی دونم چرا ملت فکر میکنن بیمار روانی شاخ و دم داره؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 3
    نمی دونم چرا ملت فکر میکنن بیمار روانی شاخ و دم داره؟؟؟
  • ش ض A1 ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    4 0
    متاسفانه در عصرحاضر رسانه ها بجای اینکه آبی بر آتش اختلافات بپاشند بابزرگنمایی روزنامه ای تلویزیونی موضوع آنچنان جنجالی براه می اندازند که حقیقت گم می شود وجای ظالم ومظلوم عوض می شود...اگر اسید بوده است چطوری چشمهای مصدوم صحیح وسالم است؟2اگر روانی بوده است چطوری کلاه برسرگذاشته ازموتور استفاده نموده مایع را انچنان رقیق کرده که فقط ترس ایجاد شده وازهمه مهمتر اینست که چطوری یک نخبه علمی وپزشک جراح حاذق انچنان زیر فشار مدیران بالا دستی قرارگرفته است که انتحار نموده استمهم تر ازهمه اینست که پزشک فوق از زیر میزی بگیران نبوده است ...بفرمایید چکار باید کرد تا زندگی یک متخصص نابود نشود ؟
    • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
      1 2
      ظاهرا و در کمال تاسف؛ به نظر می رسد جرم ضدانسانی اسیدپاشی در جامعه آن چنان نهادینه شده که راه به راه و به هر بهانه ای، توسط هر قشری به راحتی و بدون ترس از عواقب آن انجام می شود.
  • ناشناس A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    1 0
    اینجانب با شناختی که از پزشک جراح مذکور دارم انجام چنین عملی را بسیار از ایشان دور از ذهن می دانم،ایشان بارها در مناطق بسیار دور افتاده و محروم کشور و در شرایط بسیار پر تنش مبادرت به انجام اعمال جراحی رایگان برای مردم نیازمند نموده اند، در شرایطی که کمتر پزشکی حاضر به فعالیت در مناطق محروم به رایگان می باشد...در شرایطی که بسیاری از پزشکان همردیف ایشان به راحتی اقدام به گرفتن زیرمیزی های آنچنانی از بیماران خود می نمایند.
  • بی نام A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    0 1
    پزشك اسيدپاش اگه اونقدر كه جنابعالى ميفرماييد انسان خوبى بود، حالا دكتر انورى رو بگيم شايد راست بگه و در حقش اجحاف كرده، برادرزادش مگه چيكارش كرده بود كه بچه معصوم رو وارد كثافت كاريه خودش كرد؟ اگه اينقدر كه ميگيد آدم درستى بوده خوب به برادرزادش راه نيك زندگى كردن رو ياد ميداد نه اينكه ببردش اسيد رو بده دستش بگه بپاش روى صورت مردم واقعا حيفه انسان كه به اينا بگن، اينا از حيوون هم كثافت ترن كه حتى به خانواده خودشون هم رخم نميكنن
  • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    0 0
    پزشك اسيدپاش حتى به خانواده خودش هم رحم نكرده و برادرزاده نوجوان را براى انتقامجويى از دكتر انورى اغفال و از او براى عملى كردن نقشه شوم اسيد پاشى سواستفاده كرد خاك بر سر همچين عمويى اينا كثافتن به خدا