مورینیو :گواردیولا و انریکه به کنار،حتی"فلانی" هم  با مسی به فینال لیگ قهرمانان می رسد

تحقیر شدن گواردیولا در نیوکمپ توسط مسی وهم تیمی هایش ، نظر مورینیو درباره ستاره آرژانتینی را کاملا عوض کرده است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آقای خاص که هیچوقت حاضر نبود درباره مسی صحبت کند و حتی نامش را بر زبان بیاورد ، بخش عمده ای از کنفرانس خبری اش پیش از بازی با لیورپول را به مسی و تمجید از او اختصاص داد.

مسی در بازی با بایرن یک تنه تیمش را به برتری رساند و بازدن دو گل و پاس گل آخر به نیمار بهترین بازی اش در سال 2015 را به نمایش گذاشت.

مورینیو که در زمان مربی گری اش در اینتر و رئال بارها مقابل مسی قرار گرفته بود قبل از این حتی او را به تمارض و تلاش برای اخراج شدن بازیکنانش متهم کرد ولی این بار شرایط کاملا عوض شده بود.

او صحبتهایش در مورد مسی را این طور شروع کرد:

شما شک دارید من سیتی با مسی قهرمان لیگ قهرمانان شود ؟ یا آرسنال با مسی در اروپا قهرمان شود؟ یا اینکه اصلا چلسی با مسی جام لیگ قهرمانان را بگیرد؟ واقعا این طور فکر نمی کنید ؟ من که فکر می کنم همه این گزینه ها درست است.

یک تیم تعریف خودش را در فوتبال دارد. ولی تیمی که مسی در آن بازی می کند تعریف دیگری در فوتبال دارد و ماجرایش کاملا متفاوت است .

او با گواردیولا در فینال لیگ قهرمانان بازی کرد ، به نظرم قطعا با لویس انریکه هم در فینال لیگ قهرمانان بازی می کند و اگر روزی روزگاری در تیمی به مربی گری "فلانی " هم بازی کند ، "فلانی" با او به فینال لیگ قهرمانان می رسد. وقتی تیمی با حضور مسی را آنالیز می کنید ، باید بخاطر داشته باشید این پسر همه چیز را عوض می کند.

مورینیو در ادامه به مشکلات خودش مقابل مسی اشاره کرد و گفت :«هر وقت مقابل مسی بازی می کردیم ، ساعتها وقت می گذاشتم تا راهی برای متوقف کردن او بیابم. گاهی اوقات موفق بودیم و گاهی هم نه . مثلا ما در دو بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان با اینتر موفق بودیم.

بهترین روش برای این کار دفاع نفر به نفر است چون دراین شرایط همه درگیر گرفتن او نمی شوند. البته دفاع نفر به نفر نیاز به مدافعی دارد که ازنظر فنی نزدیک به مسی باشد هر وقت که می خواستم او را متوقف کنیم ، البته نباید بگویم او را متوقف کنیم چون لفظ درستی نیست و باید بگویم شرایط مسابقه را برایش دشوار کنیم . بله فکر می کنم این لفظ درست باشد،ازروش نفر به نفر استفاده می  کردیم.

مورینیو درنهایت گفت به نظر او مسی هرگز بارسا را ترک نمی کند و افزود:«نظر شخصی من این است که او همیشه در بارسا می ماند و تیمی به عظمت بارسا هم اجازه نخواهد داد چنین بازیکنی از دست برود. این بازیکن به آنها و مردم کاتالونیا تعلق دارد و من باور ندارم که او پیراهن تیم دیگری را به تن کند. »

43281

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    قشنگ معلومه حسودیش شده
  • خوزه A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    بالاخره لب به اعتراف گشود.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    مورينيو هم بدش نمياد مربي بارسا بشه.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    200 3
    مورينيو چندين بار از مسى تعريف كرده مثلاً آخرين بار تو جام جهانى ٢٠١٤