۳ پیشنهاد جذاب برای اورونوف؛ پرسپولیس ستاره‌اش را می‌فروشد؟

درخشش اوستون اورونوف باعث شده او چند پیشنهاد خوب خارجی پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوستون اورونوف، ستاره ازبکستانی پرسپولیس از زمان حضورش در این تیم عملکرد درخشانی داشته و ۵ بار در لیگ برتر گل زده است.

به گزارش فرهیختگان، ستاره جوان پرسپولیس بعد از درخشش خیره‌کننده در این تیم مورد توجه دو تیم قطری و یک تیم چینی قرار گرفته است. این در شرایطی است که اورونوف یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و هواداران این تیم انتظار دارند قرارداد او برای چند سال دیگر تمدید شود. اتفاقی که شدنی نیست، از این جهت که این بازیکن برای پیشرفت و بهتر دیده شدن راهی پرسپولیس شده است.

در این میان ایجنت رسمی اورونوف در ازبکستان به دنبال ترانسفر او در همین تابستان است و تمایلی برای تمدید قرارداد او با پرسپولیس ندارد. پیشنهادهای رسیده به اورونوف از لحاظ مالی اصلا قابل قیاس با دستمزد او در پرسپولیس نیست و این مساله احتمال جدایی او در تابستان پیش رو را افزایش می‌دهد. از طرفی باشگاه پرسپولیس بدش نمی‌آید اورونوف را به قیمت خیلی خوب فروخته و درآمد بالایی هم کسب کند، اتفاقی که چند سالی است در باشگاه پرسپولیس رخ نداده است. در کل حفظ اورونوف برای فصل آینده کار بسیار سختی برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی NL ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    بعداز سالها یه بازیکن بدرد بخور خریدن همون چوب حراج میزنن بهش میفروشنش
  • Ali IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    بیایید پرسپولیس بزرگ تا دیده بشید، دیگه اینو همه فهمیدن
  • ارتش سرخ IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    میگم اینجا ایرانه و فقط این اتفاقات تو ایران میوفته نگید چرا؟؟!! تا حالا که پرسپولیس حامی نداشت و درآمد چندانی هم نداشت فکر سود نبود و کم و بیش بازیکن خارجی می‌خرید و حفظ می‌کرد و...؛امثال رادوشویچ؛بشارسن و... اما حالا که حامی داره و پول تو جیبشه توان حفظ بازیکن خارجی رو نداره و بدنبال سوددهی میگرده.شما اصلا میپرسید چرا پرسپولیس نباید بتونه بازیکن خوب داشته باشه و حفظش کنه ولی روسیه باید بتونه!؟مگه قرار نیست بریم لیگ قهرمانان آسیا؛خب با چه بازیکن‌هایی باید بریم!؛ببخشید با یه مشت بازیکن سطح پایین ایرانی مکه میشه مثل تیمهای عربستانی و قطری و اماراتی و ژاپنی نتیجه گرفت.اصلا نتیجه برای کسی مهم است یا خیر؟!هیچ میدونید مشکل پرسپولیس چیه؟مشکل این تیم بلاتکلیفی و سردرگمی و بی برنامه کی و بی هدفی ست؟مدیران ناکارآمد باعث میشه یک مجموعه ندونه دنبال چی میگرده؟ آیا دنبال قهرمانی و جام و ...؟ یا دنبال پرورش بازیکن و سودآوری و فروش بازیکنه؟ قطعا هیچکسی نمیتونه به این سوال جواب بده.
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    ☺️😚🤗😁🥲😉🤑😉😙
  • سید روح الله IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    1 0
    از خداش هم باشه لباس پرسپولیس کبیر رو به تن کنه