آرزویم این است که دانسته های خودم را به هم استانی هایم انتقال بدهم/کوتاهی مسئولان استان در پاسخگویی!

خانم نسترن فتوتی دارای لیسانس تربیت بدنی است و در حال حاضر دبیر ورزش می باشد، وی که افتخار ورزش بروجرد می باشد تنها زن داور بین المللی جمهوری اسلامی ایران در رشته گلبال می باشد.

 

خانم نسترن فتوتی دارای لیسانس تربیت بدنی است و در حال حاضر دبیر ورزش می باشد، وی که افتخار ورزش بروجرد می باشد تنها زن داور بین المللی جمهوری اسلامی ایران در رشته گلبال می باشد.

افتخاری که فعالیت های این بانوی ورزشکار بروجردی را در سطوح بالای ورزش کشورمان و دنیا تثبیت می کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از داودوندی ،خانم نسترن فتوتی در رشته های مربیگری و داوری گلبال علاوه بر مدارک ملی، دارای مدارک بین المللی نیز می باشد. وی اولین خانمی است که تا کنون توانسته در مسابقات 2010 سوئد، 2011 لیتوانی، 2012 لیتوانی، 2013 مسابقات قدراسیون جهانی اروپا در قونیه ترکیه و انتخابی آفریقا برای مسابقات فنلاند در نایروبی کنیا قضاوت های بسیار موفقی داشته باشد.

این شخصیت بین المللی ورزش بروجرد در مسابقات اروپا و آفریقا بعنوان داور اصلی مسابقات گلبال قضاوت کرده است و بد نیست بدانیم ایشان تاکنون بیش از 30 مسابقه برون مرزی را بعنوان داور اصلی فعالیت داشته است.

این بانوی بین المللی ورزش بروجرد می گوید: وقتی در سالن های ورزشی دنیا بخاطر حضور من، نام جمهوری اسلامی ایران برده می شود از فرط خوشحالی و شوق نمی توانم جلوی اشک ریختن خودم را بگیرم، حس بسیار زیبا و غیر قابل وصفی است که من نماینده کشور عزیزم در مسابقات هستم.

خانم فتوتی طی دعوتنامه هایی برای مسابقات رسمی پارالمپیک و مسابقات اینچوان کره جنوبی نیز دعوت شده است.

این بانوی موفق لرستانی  در عرصه ورزش دنیا علاوه بر گلبال در رشته های داوری و مربیگری تنیس روی میز، داوری و مربیگری والیبال نیز دارای کارت های معتبر ملی فدراسیونی می باشد.

وی معتقد است گلبالیست های لرستانی و بخصوص بچه های خرم آباد بسیار قوی هستند و اگر مسوولین ورزش این استان به گلبالیست های شان بها بدهند مطمئنا قهرمانی برای این استان در سطح کشور دور از دسترس نیست.

وقتی از خانم نسترن فتوتی می پرسم آیا مایل است در بروجرد و لرستان بعنوان مربی و مدرس، گلبالیست ها را آموزش بدهد؟ می گوید: آرزویم این است که بتوانم دانسته های خودم را به همشهریان و هم استانی هایم انتقال بدهم اما با اینکه طی این سالها بارها در مراجعه به مسوولین ورزش اعلام کرده ام پول نمی خواهم، حاضرم به طور رایگان به ورزش شهر و استانم کمک کنم، اما متاسفانه تاکنون هیچگونه جوابی به من نداده اند! 

خانم فتوتی در پایان سخنانش با ذکر صفات نیکوی مسوولین "فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان جمهوری اسلامی ایران" اصرار دارد که تشکر ویژه  ایشان از حاج آقا مظلومی رئیس محترم فدراسیون، آقای جعفری دبیر محترم فدراسیون و دیگر دست اندرکاران محترم فدراسیون را ذکر کنم

 ما نیز برای سرکار خانم نسترن فتوتی چهره بین المللی ورزش استان لرستان و شهر بروجرد صمیمانه آرزوی موفقیت داریم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =