۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
دو شهردار خوزستان در آستانه استعفا

شایعات استعفای شهردار اهواز و شهردار آبادان این روزها به واقعیت نزدیکتر شده است و ممکن است در این خصوص در ماه های آینده اتفاقات جدیدی در شهرداری آبادان و اهواز رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شایعات استعفای شهردار اهواز و شهردار آبادان این روزها به واقعیت نزدیکتر شده است و ممکن است در این خصوص در ماه های آینده اتفاقات جدیدی در شهرداری آبادان و اهواز رخ دهد.

باتوجه به اطلاعاتی که در این خصوص به دستمان رسیده است احتمال استعفای سید خلف موسوی که ماه ها است به عنوان یک شایعه بر سر زبان ها افتاده، بیشتر از گذشته است و در این راستا نیز گزینه های احتمالی نیز برای شهرداری اهواز در نظر گرفته شده است که در هفته های آینده در این خصوص اطلاعات بیشتری به دستمان خواهد رسید.

از زمانی که سید خلف موسوی سکاندار مدیریت شهری اهواز را به دست گرفت شایعه کاندیداتوری او نیز مطرح شد و هر از گاهی یا اعضای شورا یا برخی از نمایندگان مجلس به طور مستقیم یا غیرمستقیم ، اشاره ای به مهیا شدن ورود او به مجلس شورای اسلامی کردند.

شایعه استعفا و کاندیداتوری شهرداراهواز به گونه ای است که حتی در برخی محافل بر سر جانشینی او نیز چانه زنی می شود و افرادی را نیز به عنوان گزینه های سرپرستی معرفی کرده اند !

در صورت صحت شایعات، سید خلف موسوی احتمالا تا 28خردادماه93  باید استعفا دهد چرا که نیروی وزارت کشور است و طبق مصاحبه وزیر کشور ، نیروهای وزارت کشوری که قصد ورود به مجلس دارند حتما باید تا اول اسفند ماه استعفا دهند.

همچنین چند ماهی است که شایعه کاندیداتوری شیرازی شهردار آبادان نیز در برخی محافل مطرح شده و حتی یکی از سوالات شورای این شهر، شایعه کاندیداتوری وی بود که پس از طرح سوال ، مهندس شیرازی با پذیرش ضمنی آن، چنین گفت که اگر کسی در خود این ظرفیت و توانمدی را می بیند که می تواند کاندیدای مجلس شود عیب و ایرادی ندارد.

اکنون در این شهرستان نیز صحبت های جدی در خصوص استعفای قطعی شیرازی بر سر زبان ها است و برای جایگزینی وی نیز نفراتی را مشخص کرده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =