۰ نفر
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳

همزمان با سفر یک روزه رییس جمهور به خراسان شمالی، هفت شهرستان این استان نیز پذیرای وزرا ، مشاوران و نمایندگان رئیس جمهور هستند.

به گزارش خبرآنلاین، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با تشریح جزئیات این خبر افزود: براساس برنامه پیش بینی شده، آخوندی وزیر راه و شهرسازی به شهرستان مانه و سملقان، ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به شهرستان های گرمه و جاجرم می روند.

علی نیا حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز میهمان شیروانی ها و قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میهمان مردم فاروج خواهند بود. 

وی گفت: حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات به شهرستان اسفراین می رود و حجت الاسلام یونسی دستیار رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی میهمان مردم شهرستان راز و جرگلان خواهد بود.

وی با بیان اینکه وزرا ، مشاوران و نمایندگان رئیس جمهور در این سفر برای بازدید از برخی طرح ها، دیدار مردمی و دریافت مشکلات مردمی در شهرستان هاحاضر می شوند، افزود: پس از جمع بندی و ارائه مسائل به رئیس جمهور، این نکات در صورت لزوم در جلسه شورای اداری استان هم مطرح خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی افزود: در این سفر قرار است اجرای طرح راه آهن اسفراین بجنورد شیروان در پنج قطعه و طرح توسعه مجتمع پتروشیمی خراسان آغاز شود و 4 هزار و 800 واحد مسکن مهر استان هم به بهره برداری برسد. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    0 0
    رییس جمهور خواهشمند است یک سری هم به پروژه مسکن مهر پردیس بزنید سه ساله که فقط وعده میشنویم۰۰ با تشکر