بزرگترین نقل و انتقال فوتبال جهان، در دفتر ناصر الخلیفی در حال پی ریزی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و در راس آن‌ها مالک قطری - ناصر الخلیفی - در حال تهیه پیشنهادی برای باشگاه بارسلونا و نیمار جونیور هستند. 

از پاریس خبر می‌رسد این باشگاه متمول قصد دارد تاریخ فوتبال را دگرگون کند. تا پیش از این، نام باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید برای خرید بازیکنان گران قیمت بر سر زبان‌ها بود. حالا پاری‌سن‌ژرمن با توپی پر آمده تا همه رقم‌های قبلی را تبدیل به پول خورد کند. 

برنامه این است که پاری‌سن‌ژرمن در این فصل نقل و انتقالات پول زیادی خرج نکند و بازیکنان فعلی خود را حفظ کند تا قانون فیرپلی مالی زیاد پاگیر این باشگاه که دخل و خرج به هم نمی‌خواند نشود. زلاتان را هم تا پایان قراردادش در پاریس نگه دارد. بعد از آن و در پایان فصل، با مبلغی بیش از  190 میلیون یورو، نیمار جونیور را از بارسلونا راهی پاریس کنند. طرحی جاه طلبانه که قطعا کاتالان ها را هم برای فروش نیمار نرم خواهد کرد. 

43258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    2 0
    خخخخخ جوک سال از کجا میتونه بهتر از بارسا ومسی پیدا کنه
  • بی نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    27 20
    نیمار اگر بره باید تو وجود عقل بهش شک کرد.
  • مصطفی صفایی از کنگان IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1 1
    قطر ثروتمندترین کشور دنیاست حکومت این کشور پادشاهی است و طبیعتا خانواده و اطرافیان امیر قطر و حتی امارات و کویت و عربستان که حکومتی شبیه قطر دارن،،بیش از حد تصور پولدارند یک عرب خلیج نشین چطور میتواند در باشگاه های مشهور اروپا یکه تازی کند مگر با دلارهای نفت و گاز و... البته شاید داستان جور دیگه باشه
  • محمد IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    5 0
    اینو میگن فوتبال حرفه ای . نیمار برای بارسلونا نهایتا 100 تا هزینه شد . حالا بعد این همه بازی و جام گرفتن داره میفروشه 190 تا . یعنی تقریبا 90 درصد سود خالص . حالا مقایسه کنید با لیگ مثلا حرفه ای ایران . مثلا طارمی رو میارن یک سال از لیگ یک 150 میلیون میدن . حالا عرب ها بدون هیچ پرداختی باید بازیکن از ما بگیرن و هیچی هم گیر تیم ایرانی نیاد . واقعا فقط توی مدیریت ادعا داریم . اگه اون اقای مدیر اصفهانی که خودشو عقل کل میدونه با طارمی درست قرارداد میبست اینجوری نمیشد . لااقل از مدیران نفت یاد بگیرید . بخدا بجای بازیکن و مربی از خارج بهتره مدیر از خارج بیاریم . ادعا داره مارو نابود میکنه .
  • بی نام AE ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    معلومه اصلا شم اقتصادی مداري
  • بی نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    2 1
    فقط رئال اگه بياد قبولش ميكنيم