مدیرعامل شرکت برق البرز: قطعی برنامه‌ریزی شده برق در استان البرز وجود ندارد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با تاکید بر اینکه قطعی برنامه‌ریزی شده برق در استان البرز وجود ندارد، گفت: افزایش دما سبب کاهش استفاده از ظرفیت تجهیزات برقی می‌شود.

به گزارش تسنیم در کرج، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه افزایش دما سبب قطعی برق در برخی مناطق استان البرز و شهرستان کرج شده است، اظهار داشت: افزایش دما سبب شده مردم به میزان بیشتری از سیستم خنک‌کننده استفاده کنند.
وی با بیان اینکه این امر سبب افزایش شدید مصرف برق می‌شود اما قطعی برق برنامه‌ریزی شده در البرز وجود ندارد، افزود: افزایش دما کاهش ظرفیت تجهیزات برقی را نیز به همراه دارد.
مدیرعامل شرکت برق البرز با تاکید بر اینکه طبق ظرفیت قبلی نمی‌توان بهره‌برداری از تجهیزات برقی را انجام داد، تصریح کرد: افزایش گرما سبب شده سیستم حفاظتی تجهیزات برقی به طور اتوماتیک از مدار خارج شود.
وی با اشاره به اینکه آسیب دیدن ترانس، شبکه و یا تجهیزات برقی از دیگر عوامل قطعی برق در استان البرز است، گفت: در برخی موارد قطعی‌‌های صورت گرفته سرقت تجهیزات برقی نیز بی‌تاثیر نیست.
اسکندری با بیان اینکه در بازه زمانی اخیر سرقت تجهیزات در قطعی برق خیلی تاثیرگذار نبوده است، اظهار داشت: عمدتا بالا رفتن بار مصرفی سبب آسیب دیدن تجهیزات می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه طرح جهادی کاهش تلفات به طور جدی در سطح استان البرز در حال پیگیری است، یادآور شد: امید است استفاده از انرژی نو در استان نیز توسعه پیدا کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =