سرمربی سپاهان می گوید که فاصله فوتبال ایران و ترکیه 7 گل نیست.

به گزارش خبرورزشی؛ بازي دوستانه سپاهان با تيم ملي تركمنستان لغو شد، حسين فركي سرمربي طلايي‌پوشان كه تيمش را براي آماده‌سازي به تركيه برده است در همين خصوص به خبرورزشي گفت: طبق برنامه‌اي كه از قبل مسئول هماهنگي اردو و بازي‌هاي ما در تركيه ريخته بود قرار داشتيم با تيم ملي تركمنستان بازي كنيم و اتفاقاً دوست داشتيم اين بازي انجام شود و نتيجه اخير تيم ملي خودمان را جبران كنيم ولي بازي لغو شد و نمي‌دانم چرا تيم ملي تركمنستان نخواست با سپاهان بازي كند، در عين حال تيم ديگر جايگزين تركمنستان شد و قرار است دوشنبه 28 تيرماه و يك روز قبل از بازگشت به ايران با اين تيم مسابقه بدهيم.

نظر فركي را درباره شكست 7 بر صفر ذوب‌آهن مقابل فنرباغچه جويا شديم، سرمربي سپاهان گفت: تيم ملي خودمان قبل از جام جهاني 98 فرانسه مقابل تيم آث‌رم ايتاليا نيز چنين شكستي را متقبل شد. شكست‌هاي پرگلي در بازي‌هاي دوستانه عجيب نيست. اطمينان داشته باشيد اگر ذوب‌آهن و فنرباغچه چند مرتبه ديگر بازي كنند چنين نتيجه‌اي رخ نمي‌دهد، اصلاً اختلاف فوتبال ايران و تركيه 7 گل نيست.

سرمربي قهرمان ليگ سيزدهم و چهاردهم درباره قرعه تيمش در ليگ پانزدهم گفت: ما طبق قرعه بازي مي‌كنيم و اصلاً نمي‌توانيم به آن معترض باشيم ولي شخصاً از قرعه تيمم خوشحال نيستم چون در شروع ليگ بازي‌هاي خانگي‌مان بيشتر است و در نيم‌فصل دوم بازي‌هاي خارج از خانه. در واقع دور برگشت رقابت‌ها سخت‌تر و حساس‌تر است و در يك مقطع بايد سه بازي خارج از خانه را به صورت پياپي در شهرهاي مختلف برگزار كنيم. مسافرت بعد از مسابقه و تغيير آب و هوا به بدن بازيكن فشار مي‌آورد و زمان كافي براي ريكاوري در اختيار نيست. ضمن اينكه در ليگ قهرمانان آسيا هم بازي داريم و فشار بيشتر مي‌شود. بايد با يك برنامه دقيق براي آن برهه آماده شويم تا كمترين آسيب را ببينيم. فركي در پايان با ابراز رضايت از اردوي سپاهان در تركيه گفت: همه چيز خوب است. كاش در شهرهاي خودمان كمپ‌هاي مجهز تمريني احداث شود و تيم‌ها بتوانند تنوع گزينه براي اردو زدن داشته باشند.

ما در اين چند روز هم تمرينات مؤثري داشتيم هم بازي تداركاتي با تيمي قدرتمند تا به شناخت ما از شرايط خودمان كمك شود.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =