استاندار قم با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش در تربیت آینده سازان کشور اظهار کرد: تقویت بنیه ی فرهنگی کشور مسئله ی مهمی است که آموزش و پرورش از طلایه داران آن است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار مديران آموزش و پرورش استان قم طي سخناني تلاش معلمان در زمينه پرورش آينده سازان كشور را بسيار با ارزش عنوان كرد.
استاندار قم با بيان اينكه پشتوانه ي فكري آموزش و پرورش آينده ي نظام را مشخص مي كند، افزود: مديريت و برنامه ريزي صحيح و بلندمدت در زمينه ي بهره وري حداكثري سيستم آموزشي در مدارس امري ضروري است.
وي تقويت حس مشترك مسئوليت پذيري و دلسوزي در معلمين را مايه ي دلگرمي مردم و مسئولان دانست و افزود: خوشبختانه نبود امكانات مانعي براي عملكرد خوب آموزش و پرورش نبوده است.
نماينده عالي دولت در استان اميد ايجاد شده در بين مردم پس از توافق هسته اي براي شتاب روند پيشرفت رو به جلوي كشور را مورد توجه قرار داد و افزود: در عرصه ي داخلي نيز تقويت بنيه ي فرهنگي كشور مسئله ي مهمي است كه آموزش و پرورش از طلايه داران آن است.
صادقي حمايت از نهاد آموزش و پرورش را وظيفه ي همه ي دستگاه هاي اجرايي دانست و تصريح كرد: ‌استانداري قم نيز از اين نهاد مهم و حساس پشتيباني معنوي و مادي خواهد نمود.
در ابتداي اين جلسه نيز حميدرضا شيخ الاسلام مدير كل آموزش و پرورش قم گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در اين اداره كل ارائه كرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =