همزمانی جلسه سخنرانی خرازی و کواکبیان در کرمان

صادق خرازی رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و مصطفی کواکبیان دبیر حزب مردم سالاری به کرمان آمدند.

 به گزارش خبرآنلاین قرار است خرازی و کواکبیان  فردا در یک ساعت اما در برنامه هایی جداگانه در شهر کرمان به سخنرانی بپردازند.

کواکبیان که با دعوت نمایندگی حزب مردم سالاری به کرمان آمده ساعت 17 عصر روز جمعه در تالار خانه شهر کرمان سخنرانی دارد و صادق خرازی که با دعوت نمایندگی حزب ندای ایرانیان به کرمان آمده دقیقا در همان ساعت یعنی 17 عصر روز جمعه در تالار زغالسنگ کرمان سخنرانی دارد!

در حالی که در کرمان تعداد اینچنین سخنرانی های سیاسی در سال زیاد نیست، همزمان شدن این دو مراسم کمی عجیب به نظر می رسد. خصوصا که هر دو حزب ندای ایرانیان و مردم سالاری خود را جزئی از جریان اصلاحات می دانند.

همزمانی این دو مراسم در کرمان باعث شده برخی گمانه ها مبنی بر اختلاف اصلاح طلبان در کرمان به گوش برسد.

این گمانه وقتی بیشتر تقویت می شود که نمایندگی حزب ندا در کرمان را محسن برازوان، پسر یکی از چهره های مطرح جریان اصلاحات در کرمان که به حسین مرعشی نزدیک است برعهده دارد و نماینده حزب مردم سالاری در کرمان سجاد صفاهانی است که تاکنون نقش چندانی در تصمیم گیری های اصلاح طلبان در کرمان نداشته است. 

نماینده حزب مردم سالاری در کرمان البته نظر دیگری دارد. وی به خبرآنلاین می گوید: توان اصلاح طلبان در کرمان آنقدر بالا هست که بتوانند در یک زمان دو برنامه را اجرا کنند و هر دو جلسه با استقبال مردم روبرو شود. صفاهانی ادامه می دهد: جلسه حزب ندا خصوصی است و فقط اعضای آن حزب و کسانی که کارت دعوت دارند می توانند در آن برنامه حضور پیدا کنند اما ورود به جلسه سخنرانی دبیر حزب مردم سالاری برای عموم مردم آزاد است.

البته آنطور که شنیده می شود صادق خرازی قرار بوده 24 خرداد به کرمان بیاید اما بدلیل دعوت حامیان حسن روحانی از نجفی، نمایندگی حزب ندا در کرمان برنامه سخنرانی خرازی را به تعویق انداخته است. 

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در این باره به خبرآنلاین می گوید:  طیف وسیعی از اصلاح طلبان در کرمان حضور دارند که برای پویایی این جریان تاکنون هزینه های زیادی پرداخته اند و با توجه به شخصیت و مواضع موسسان حزب ندای ایرانیان، این حزب را اصلاح طلب نمی دانند بنابراین همزمانی این دو مراسم ضربه به جریان اصلاحات در کرمان نیست چرا که حزب ندای ایرانیان را نمی توان حزبی اصلاح طلب به حساب آورد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =