نماینده بابل خواستار ارتقای ساختار دانشگاه علوم پزشکی بابل شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه منطقه مازندران، حسین نیازآذری امروز با حضور در جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بابل با دریافت گزارشی از آخرین وضیعت آموزشی، بهداشتی، درمانی، پژوهشی و توسعه‌ای دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی بابل یکی از مراکز مهم علمی، آموزشی و درمانی تیپ یک کشور هست که استعداد توسعه فراگیر را دارد.

نماینده بابل دانشگاه علوم پزشکی را برند این شهرستان دانست و ارتقا ساختاری آن را ضرورت و مکمل طرح نظام سلامت کشور عنوان کرد.

نیازآذری با اشاره به سفر قریب‌الوقوع وزیر بهداشت به شهرستان بابل افزود: طرح آمایش آموزش پزشکی نباید موجب نگرانی جامعه پزشکی شود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در این جلسه دغدغه مشترک مردم و پزشکان را درباره نقایص طرح پزشک خانواده یادآور شد و خواستار رفع نواقص اجرایی آن حسب وعده وزیر بهداشت شد.

نماینده بابل ارتقا سطح درمانی دانشگاه را در ایجاد کلینک‌های جدید درمانی امید گامی امیدبخش و عدالت‌محورانه خواند و بهره‌برداری از آنها را موجب رضایت‌مندی مردم دانست.

نیازآذری با اشاره به برنامه ششم توسعه از جامعه پزشکی خواست با منطق آینده‌نگری نسبت به ارتقا و توسعه دانشگاه همدل و هماهنگ باشند و از ظرفیت‌های مجلس، خیرین و سرمایه‌گذاران استفاده کنند.
نماینده بابل در پایان تجلیل از فرهیختگان جامعه پزشکی بابل را حرکت بسیار ارزشمند برشمرد و از اقدام فرهنگی مدیریت دانشگاه دراین زمینه قدردانی کرد.

نماینده بابل توجه به دغدغه پرستاران را ضروری دانست و گفت: با توجه افزایش حجم پذیرش بیماران در طرح تحول سلامت انگیزه‌های شغلی و رفاهی پرستاران را باید مد نظر داشت

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =