همایش کار آفرین و اشتغال با طعم بازاریابی شبکه ای در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرآنلاین میلاد حبیب اللهی در همایش کار آفرین و اشتغال با طعم بازاریابی شبکه ای اظهار کرد: این همایش یک سمینار آموزشی و ترویجی است و تردیدی وجود ندارد که امروز یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه اقتصادی کشور ما اهمیت به ایجاد اشتغال و کار افرینی است و کشورها سعی می‌کنند با ایجاد زمینه‌های گوناگون در این عرصه پیشرفت کنند.

دبیر این همایش افزود: در حال حاضر چهار سال است که از اعطای مجوز بازاریابی شبکه ای به شرکت های متقاضی می گذرد و در این بین تا کنون 13 تا شرکت موفق به اخذ مجوز این حرفه شده اند  ولی به خاطر فعالیت  شرکت های غیر قانونی و هرمی در گذشته اذهان عمومی اکثرا از ابعاد منفی به بازاریابی شبکه ای نگاه می کنند که این هدف این همایش آشنایی جامعه با ابعاد مختلف نتورک مارکتینگ ( بازاریابی شبکه ای ) است .

این فعالیت اقتصادی در آمریکا در سال 2013 توانسته 32.7 میلیارد دلار معادل 108 هزار میلیارد تومان فروش ایجاد کند که رقم بسیار چشمگیری است .

این در حالیست که این مقدار در کشور ما به خاطر عدم ایجاد بستر در شروع کار و برداشت منفی مردم از این حرفه به مراتب کمتر است .

حبیب اللهی افزود: شرکت کنندگان در این همایش با ماهیت انجام این حرفه آشنا شدند و هچنین در کنار دریافت اطلاعات جامع در این زمینه موضع دولت جمهوری اسلامی ایران در خصوص این فعالیت اقتصادی نیز با سخنرانی رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خوزستان جناب آقای رحمانی صورت پذیرفت .

جناب آقای رحمانی در خصوص اعطای مجوز و رفع نگرانی خانواده ها از پیوستن به شرکت های بازاریابی شبکه ای صحبت نمودند و اینکه با وجود تغییرات در جامعه و پذیرش ایجاد شدن مشاغل جدید خانواده های بهتر است با این روند کنار آمده و مشوق فرزندانشان باشند .

در ادامه برگزاری همایش دکتر قاسمی جامعه شناس و از اساتید دانشگاه در خصوص اهمیت ایجاد شغل و مبارزه با بیکاری با رویکرد و نگاهی نو به بازاریابی شبکه ای خانواده ها رو در خصوص عدم مخالفت کردن و اینکه به جای پیروی کورکورانه از روند کسب درآمد در ابعاد گذشته با تغییرات و استفاده از تکنولوژی های کنونی خود را به روز کرده و در کنار فرزندانشان باشند .

بعد از سخنرانی دکتر قاسمی نوبت به خانم رامش بزرگیان رئیس مرکز امور مشاوره استان رسید که در خلل صحبت هایشان به آسیب های ناشی از بیکاری و توجه خاص به مزایای بازاریابی شبکه ای اشاره نمودند که مورد توجه و تشویق حضار الخصوص بانوان قرار گرفت .
وی در پیرو مضامین مذکور اشاره کردد که خود نیز یکی از فعالین این حرفه است که در کنار پسر بزرگش به انجام این فعالیت می پردازد و از این وارد این حرفه شده است بسیار خوشحال و زندگی برایش پر مفهوم تر و پر رنگ تر از گذشته شده است  

 حبیب اللهی اظهار کرد: چند عامل برای توسعه بازاریابی شبکه ای مورد توجه است نخست اینکه سیاستگذاران باور کنند که این حرفه می‌تواتد یکی از محورهای توسعه باشد و اگر این باور شکل بگیرد می‌تواند زمینه‌های توسعه را فراهم کند.

وی یادآور شد: دوم ایجاد زیر ساخت‌های فرهنگی از قبیل نشست های علمی و تهیه برنامه های تصویری است که می‌تواند محورهای مکمل اشاعه فرهنگ در بین مردم باشد و این یعنی آگاه کردن مردم و ایجاد زمینه‌های مناسب برای حضور مستعدان این حرفه و ایجاد ثروت در بین تمامی اقشار جامعه

وی افزود : در افق 1400 و در سند چشم‌انداز سازمان بازاریابی شبکه ای خانواده کار افرین درصدد ایجاد شغل برای بیش از 100 هزار تن از هموطنان پیش‌بینی شده است که امیدواریم با حمایت مسولین و دلسوزان و با اشاعه فرهنگ پذیرش مشاغل جدید از سوی جامعه اتفاق بیوفتد و این نیاز به تلاش مضاعف دارد.

در پایان مراسم از برترین های سازمان بازاریابی شبکه ای خانواده کار آفرین تقدیر به عمل آمد که در این بین موفقیت خانم محمد خانی با توجه به وضعیت ظاهری ایشان که معلول هستند و همچنین آقای قاطع که نا شنوا هستند فضای لحظات پایانی مراسم را جلوه ای دیگر بخشید و یکی دیگر از ابعاد این حرفه که ورود اعضا با توجه به هر شرایطی و کسب موفقیت در آن است را بیش از حرف بلکه در قالب عمل به حضار نشان داد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =