حربه یک سارق در استفاده از خوراکی آغشته به مواد بیهوشی

باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: مامورین پاسگاه "سر فیروزآباد" شهرستان کرمانشاه موفق به شناسایی و دستگیری متهمی شدند که از عشایر سرقت کرده بود.

سرهنگ رضا شیرزادی گفت: این متهم که با خوراندن نوشيدني آغشته به مواد بيهوشي از چادر يکي ازعشاير منطقه اقدام به سرقت از مالباختگان کرده بود توسط مامورین کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.

شیرزادی گفت: پس از طرح شکايت خانواده اي از عشاير کوچ نشين که با اين شيوه مورد سرقت قرار گرفته بودند، شناسايي و دستگيري متهم متواري در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: اين سارق که از اقوام سببي خانواده شاکي است در ساعت21نيمه شب به چادر آن ها مراجعت کرده و از طريق محتواي بطري دلستري که جهت استفاده به همراه خود آورده بود در موقع صرف شام اعضاي خانواده را بيهوش و اقدام به سرقت دو عدد النگوی طلا و سينه ريز و سه عدد انگشتر طلا مي کند.


فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه در پایان عنوان کرد: ماموران پاسگاه با انجام کار اطلاعاتي و به کار گيري منابع و مخبرين مخفيگاه سارق را در يکي از روستاي اطراف شهر شناسايي و با شگردهاي خاص پليسي دستگير کردند که بلافاصله درتحقيقات اوليه به ارتکاب سرقت اقرار نمود وپس از تشکيل پرونده در اختيار مقام قضايي قرار گرفت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =