معاون وزیر کار: اشتغال مهمترین دغدغه جامعه و خانواده‌ها است

به گزارش فارس،معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی موضوع اشتغال را مهمترین دغدغه جامعه و خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهمترین مسائلی است که باید به صورت ویژه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

 ‌حسن طاهایی ظهر امروز در کارگروه اشتغال که در استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: توسعه اشتغال باید به عنوان یکی از محوری‌ترین مباحث مسئولان قرار گیرد.
وی تأکید کرد: ارائه آموزش‌های لازم به افراد فاقد کار یکی از مهمترین راهکارهای اساسی برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در این راستا ارائه آموزش‌های شیوه‌های نوین بازاریابی نیز از دیگر راهکارها است.
طاهایی با تأکید بر اینکه بیکاری جوانان برای بیشتر خانواده‌ها غیرقابل تحمل شده است، بیان داشت: مسئولان در این زمینه باید چاره‌جویی اساسی کنند.
وی حمایت از واحدهای تولیدی را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: با حمایت از واحدهای تولیدی می‌توانیم مشکلات این واحدها را برطرف کرده و آنان بیشتر می‌توانند در جذب افراد جویای کار فعال شوند.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات ما در زمینه ارائه تهسیلات به واحدهای تولیدی بانک‌ها هستند که بانک‌ها نیز در برخی از موارد در ارائه این تسهیلات کوتاهی می‌کنند.
طاهایی ادامه داد: در این راستا نباید تنها به منابع بانکی اکتفا کنیم بلکه باید به منابع دیگر نیز بیندیشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =