مهران رضاپور از گیتی‌پسند جدا شد/ آثار برکناری سرمربی

به گزارش مهر مهران رضاپور، بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان که به خواست محمود خوراکچی، سرمربی سابق این تیم به گیتی‌پسند پیوسته بود، ظهر امروز پس از توافق با مسئولان باشگاه اصفهانی از این تیم جدا شد.

این بازیکن فصل گذشته در شهرداری ساوه به میدان می‌رفت و در ابتدای فصل جدید با درخواست محمود خوراکچی، سرمربی گیتی‌پسند اصفهان به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد.

رضایی اما در نهایت ظهر امروز پس از توافق با مسئولان باشگاه گیتی‌پسند اصفهان از این تیم اصفهانی جدا شد تا در نیم‌فصل دوم نماینده اصفهان را همراهی نکند.

این بازیکن که با درخواست خوراکچی، سرمربی سابق گیتی‌پسند به این تیم اصفهانی پیوسته بود، در نهایت با جدایی این سرمربی، از گیتی‌پسند جدا شد.

محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان روز پنجشنبه و در جلسه هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان به دلیل نتایج ضعیف از این تیم اصفهانی برکنار شد.

عراقی‌زاده، قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان  اعلام کرد: قرار است در روزهای آینده جلسات مختلف برای بررسی گزینه‌های تصدی سرمربیگری تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان برگزار شده و سرمربی تیم انتخاب شود.

 تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان که در حال حاضر در تعطیلات نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر قرار گرفته، هم‌اکنون در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =