لوسیانو ادینهو که در تراکتور سازی آقایی می کرد، از این تیم به لیگ ستارگان قطر رفت اما هنوز حتی در حد یک شبه ستاره هم ظاهر نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ به دنیا آمدن فرزند دوم و پیشنهادی 1.5 میلیون دلاری از سوی باشگاه السیلیه قطر باعث شد تا لوسیانو ادینهو از تراکتورسازی جدا شود. ادینهو که فصل را با آقای گلی تمام کرد حالا به قطر رفته و هنوز چیز خاصی از خود به نمایش نگذاشته است. حضور در این تیم قطری برای خود ادینهو انگار خوب و راضی کننده بود. او قبل از شروع فصل ابراز امیدواری کرده بود که با تیم جدیدش بین 4 تیم بالایی جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد. اما این اتفاق نیفتاده و با گذشت 4 هفته السیلیه 3 امتیازی است و در رده دوازدهم قرار دارد. ادینهو که در تیم قطری هم 10 می پوشد انگار یکی از امید های کادرفنی تیم قطری است. ولی هنوز برای السیلیه کار خاصی انجام نداده است. او در هر 4 بازی تیمش حضور داشته است ولی هنوز گلی به ثمر نرسانده است. او که دیگر طاقت ماندن در ایران را نداشت در تیم جدیدش هم اصلا خوب نبوده است.

از طرفی تراکتور هم این روز ها از نبود یک مهاجم تمام عیار مثل لوسیانو رنج می برد. تبریزی ها با چیزی حدود 700 هزار دلار حمزه یونس را جذب کردند. اما او اصلا نتوانست جای خالی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر را پر کند. با این حساب اگر ادینهو که معمولا زیاد تیم عوض می کند دوباره هوس آمدن به ایران و تراکتور به سرش بزند می تواند تیم تونی اولیویرا را از بحران خارج کند.

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =