ویزر بهداشت و درمان در دیدار استاندار و مجمع نمایندکان استان قزوین از موافقت طرح ساخت بیمارستان یک هزار تخت خوابی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین قزوین به نقل از  سرویس اجتماعی شاخص، استاندار و مجمع نمایندگان استان قزوین دیروز با وزیر بهداشت و درمان در محل دفتر وزیر دیدار کردند.

سیدحسن هاشمی در این دیدار با طرح ساخت بیمارستان یک هزار تخت خوابی در قزوین موافقت کرد و گفت: برنامه زمان بندی برای شروع عملیات اجرایی بیمارستان یک هزار تخت خوابی تعیین شود و وزارتخانه آمادگی کامل در راستای حمایت و ارتقاء سطح خدمات درمانی قزوین را دارد.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه استان قزوین در بخش پزشکی از نیروی انسانی مجرب و فضاهای آموزشی مناسبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: این استان از نظر زیر ساخت های درمانی از موقعیت و شرایط مطلوبی برخوردار نیست که در همین راستا احداث و ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی در این استان امری ضروری و لازم است.

این مسئول اعلام کرد: در حال حاضر وزارت بهداشت و درمان با قرارگاه خاتم الانبیاء به منظور ساخت بیمارستان، بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان قرار داد منعقد کرده که ۷۰ درصد آن در قالب واگذاری زمین و ۳۰ درصد مابقی به شکل نقدی پرداخت می شود.

استاندار قزوین هم در این نشست ساخت بیمارستان یک هزار تخت خوابی در این استان را یک دغدغه مهم و جدی دانست و افزود: با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی ۴۰ هکتار زمین برای شروع عملیات اجرایی این بیمارستان تخصیص یافته است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =