https://khabaronline.ir/x668J ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶ کد مطلب 480528 اخبار سیاسی مجلس ۰ نفر ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶ مجلس و صداوسیما، شاکی یا متشاکی؟ انتقاد نماینده ها به صداوسیما از پخش تصاویری که برخی از آنها را در حال چرت زدن نشان می داد، به نحوه انعکاس جلسات کمیسیون برجام و برنامه فتیله کشیده شد و نهایتا هم شکایت متقابل نمایندگان و صداوسیما را در پی داشت. Video Link تهیه و تدوین: یاسمین محمدی30624 کد مطلب 480528 برچسبها سازمان صدا و سیما مجلس نهم محمد سرافراز خبرهای مرتبط نماینده مرند:خیانت فیتیله را رسانههای بیگانه نکردند/ ابوترابیفرد:ملت ایران ازاین… واکنش پیرموذن به شکایت صداوسیما از وی: سرافراز باید پاسخگوی عملکردش باشد/جای شاکی… لاریجانی : رسانهها از طرح مسائل بیمورد سیاسی پرهیز کنند/برخی مشکلات به دلیل تحریمها…
نظر شما