نماینده ولی فقیه در قزوین : شهدا با جان‌فشانی‌های خود در برابر ظلم و ستم، اسلام را زنده نگه داشتند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز در شرایطی هستیم که باید با بصیرت بحث نفوذ را درک کرده و در مقابل آن هوشیار باشیم؛ چراکه دشمن درصدد نفوذ به این نظام بوده و برای کم‌رنگ کردن اعتقادات و باورهای مردم این انقلاب تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در یادواره شهدای بخش ضیاءآباد شهرستان تاکستان که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا با جان‌فشانی‌های خود در برابر ظلم و ستم، اسلام را زنده نگه داشتند و امروز نیز وظیفه ما در قبال آنان، این است که رهرو راهشان باشیم.

وی ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که باید با بصیرت بحث نفوذ را درک کرده و در مقابل آن هوشیار باشیم؛ چراکه دشمن درصدد نفوذ به این نظام بوده و برای کم‌رنگ کردن اعتقادات و باورهای مردم این انقلاب تلاش می‌کند.

امام جمعه قزوین یادآور شد: آن‌هایی که با اوباما دست می‌دهند، جرأت نمی‌کنند از منافع ملی محکم دفاع کنند و می‌گویند، آمریکا کدخداست و تحت نفوذ این شیطان بزرگ هستند.

عابدینی با اشاره به اینکه نفوذ کلمه‌ای قرآنی بوده و در قرآن نیز به آن اشاره شده است، تصریح کرد: آن‌هایی که تحت نفوذ قرار دارند می‌گویند چرا شما نفوذ را توضیح می‌دهید؛ در حالی که نفوذ کلمه‌ای قرآنی است و خداوند در آیه 201 سوره اعراف از نفوذ شیطان و دشمن صحبت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تشریح کرد: ما نیز امروز در مقابل فتنه بسیج شده و در دهان فتنه‌گران مشت محکمی زده و بساط فتنه را برهم می‌زنیم، چراکه شهدا به ما اجازه نمی‌دهند در مقابل آن‌ها سکوت کنیم.

عابدینی بیان کرد: وقتی در مورد فتنه صحبت می‌شود چرا برخی‌ها حرص‌شان در می‌آید؛ مگر آنها آمریکایی هستند.

وی با اشاره به هفته بسیج عنوان کرد: بسیجی کسی است که به خدا، قیامت و رستاخیز اعتقاد کامل دارد و برای رسیدن به بهشت و ملاقات انبیا و اولیا الهی اشتیاق دارد و این مهم یکی از ویژگی‌های مصداق و بارز ایمان است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: امام علی (ع) در خصوص متقین و ویژگی‌های آن‌ها می‌فرمایند، آن‌ها به اندازه یک چشم به‌هم زدن طاقت ندارند در این دنیا بمانند، چراکه وعده‌های الهی به گوش‌شان رسیده و شوق دارند تا آن‌ها را ببینند.

عابدینی با بیان اینکه مؤمن کسی است که با آوردن نام خدا چهره‌اش از شوق خدایی سرشار می‌شود، یادآور شد: تلاوت آیه‌های قرآن بر مؤمن، ایمان آن‌ها را بالا می‌برد و همه این‌ها نیز از ویژگی‌های بسیجیان در اسلام است.

وی اضافه کرد: استقامت برای بسیجی یک امر ضروری است و کسانی‌که در تسخیر لانه جاسوسی نقش داشتند ولی بعد‌ها ابراز پشیمانی کردند؛ این عهدشکنی با ویژگی بسیجیان در تضاد است و چنین افرادی مرد میدان نیستند.

امام جمعه قزوین با اشاره به آیات و توصیه‌های قرآن، گفت: در قرآن کریم نیز به این مهم که باید دشمنان را جدی بگیریم، تأکید شده است و امروز نیز با استفاده از روحیه بسیجی این امر محقق می‌شود.

عابدینی افزود: امروز جمهوری اسلامی در سوریه، عراق، لبنان، یمن و فلسطین موفق عمل کرده و کار‌ها را پیش می‌برد و همه این پیشرفت‌ها را مرهون بسیجیانی هستیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس از فرمایشات امام راحل (ره) تبعیت کردند و ثمره آن نیز در جامعه مشهود است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =