ناوگروه 37 نیروی دریایی 10 آذر به دریا می رود

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: اکنون ناوگره 36 نیروی دریایی در دریا حضور دارد و ناوگروه 37 نیروی دریایی نیز 10 آذر به دریای سرخ و باب المندب می رود.

به گزارش خبرآنلاین، امیردریادار حبیب الله سیاری چهارشنبه در آیین بهره برداری از دستاوردهای پایگاه دریایی ارتش اظهار داشت: رزمایش زیرسطحی تخصصی نیروی دریایی به مناسبت هفتم آذر روز نیرو دریایی در دریای عمان و با حضور زیردریایی های کلاس طارق و غدیربرگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این رزمایش تخصصی با هدف نمایش توان زیرسطحی های نیروی دریای و افزایش آمادگی خود برای مقابله با تهدیدهای دشمن برگزار می شود، عنوان کرد: امروزه دشمنان با نا امن کردن کشور های همسایه قصد بر نا امن کردن محیط برای کشور ما را نیز دارند که با حضور با اقتدار ناوگان نظامی ما این تهدیدات به نتیجه خواهد بود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با عنوان اینکه روز نیروی دریایی روز نشان دادن قدرت نیروی دریایی است به این سبب برنامه های ویژه ای تدوین شده است که یکی از آنها اعزام ناوگره 37 نیروی دریایی به دریای سرخ و باب المندب می باشد.
سیاری خاطر نشان کرد: ناوگروه 38 نیز اسفند ماه در مسیرهای جنوب شرق آسیا، مدیترانه و آفریقای جنوبی عزیمت خواهد کرد
وی با بیان اینکه ایجاد و حفظ امنیت تنها فعالیت نیروی دریایی نیست، عنوان کرد: در کنار ایجاد امنیت به دنبال پیشرفت و توسعه کشور هستیم در ابعاد مختلف هستیم.
سیاری با اشاره به خودکفایی نیروی دریایی در تعمییر، نگهداری و نوسازی یگان ها، افزود: به همت دارا بودن نیروی متخصص توانسته ایم بدون نیاز به دیگر کشور ها امکانات مورد نیاز را توسط نیورهای داخلی بروز کنیم.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =