استاندار سمنان:  نقش صدا و سیما در نشر آگاهی و اطلاع رسانی بسیار مهم است

استاندار سمنان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان نقش صدا و سیما را در نشر آگاهی و اطلاع رسانی بسیار مهم برشمرد و افزود : طبق فرمایش حضرت امام راحل (ره ) صدا و سیما یک دانشگاه عمومی است و این نشان دهنده جایگاه و اهمیت رسانه ملی است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین دکتر خباز با اشاره به اینکه مردم در داخل برای کسب اخبار و اطلاعات به اخبار و گزارش های صدا و سیما مراجعه می کنند افزود : هر چقدر برنامه ها و فعالیتهای صدا و سیما پر رونق تر باشد گرایش به اخبار شبکه های خارجی و ماهواره ها کمتر می شود .
وی با اشاره به اینکه یکی از رسالتهای صدا و سیما در اختیار نهادن اخبار و اطلاعات مناسب به مردم است گفت : هر چقدر این اخبار زلال تر باشد مورد وثوق و استقبال بیشتر مردم قرار می گیرد .
دکتر خباز همچنین از عملکرد و فعالیتهای صدا و سیمای مرکز سمنان تقدیر نمود و افزود : مردم هر منطقه و هر شهر و استانی علاقمند به اخبار منطقه خودشان هستند که صدا و سیمای مرکز سمنان با افراد دلسوز و پر تلاش در این عرصه گام بر می دارد و به دنبال انعکاس اخبار تمام استان است .
وی همچنین تاثیر برنامه های موثر و مطلوب را چون یک فیلم خوب و مستند زیبا یا انیمیشن با کیفیت را از دیگر فعالیتهای تبلیغاتی یا سخنرانی موثرتر برشمرد و برای افزایش تولیدات با کیفیت و موثر تاکید کرد .
در این جلسه که مدیر کل روابط عمومی استانداری هم حضور داشت منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان گزارشی از اقدامات و فعالیتها و برنامه ها و دستاوردهای مختلف صدا و سیمای مرکز سمنان را تشریح و بیان کرد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =