میزان نوشت: ساعت 20.30 دوشنبه شب اهالی خیابان مخبرجنوبی در اتوبان محلاتی هنگام رفتن به خانه با راه رفتن غیرعادی مرد همسایه روبرو شدند.

ساعت 20.30 دوشنبه شب اهالی خیابان مخبرجنوبی در اتوبان محلاتی هنگام رفتن به خانه با راه رفتن غیرعادی مرد همسایه روبرو شدند. بعد از اینکه هادی از پارک محله خارج شد، شاهدان عینی مشاهده کردند وی غرق خون روی زمین افتاد.

صاحب سوپر مارکت محله در تماس با اورژانس و پلیس، موضوع را اعلام و دقایقی بعد جسد نیمه جان مرد 48 ساله به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل و ماموران کلانتری 114 غیاثی تحقیقات‌شان را از شاهدان حادثه آغاز کردند.

صاحب سوپرمارکت که موضوع را به اورژانس و پلیس اطلاع داده بود، مدعی شد: دقایقی قبل، مرد همسایه برای رفتن به خانه اش از پارک محله خارج شد؛ اما دو جوان موتور سوار که کلاه بر سر داشتند از پشت به او حمله کرده و پس از مجروح کردن هادی متواری شدند. مرد مجروح چند قدمی به سمت خانه اش رفت که به علت خونریزی روی زمین افتاد.

در حالیکه تحقیقات ادامه داشت مسئولان بیمارستان از مرگ مرد مجروح خبر دادند.

با قتل مرد 48 ساله پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تیمی از کارآگاهان به دستور بازپرس ویژه قتل تهران تحقیقاتشان را برای شناسایی دو موتور سوار نقاب دار آغاز کردند.

47304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غ IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    انگار که تازه گاو را سر بریده با اون چاقوش.