تسنیم نوشت؛عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مقام معظم رهبری تاکنون بارها کمک کرده اند تا دولت ها به موفقیت در جامعه برسند وجلوی انحراف دولت ها را بگیرند.


حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی شامگاه سه شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاطعیتی که امروز در رهبری وجود دارد، زبانزد است.

وی با بیان اینکه هنگامی که دقیق به مفهوم اصولگرایی می‌نگریم، اسلام ناب محمدی پدیدار می‌شود، افزود: دشمن به دنبال قرار دادن اسلام آمریکایی در برابر اسلام ناب محمدی است اما غافل از آنکه اسلام ناب محمدی، اسلامی زنده و پویا است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه به دنبال اسلامی بودیم که تحول آفرین باشد، بیان کرد: در کنار آن اصولگرایی مطرح شد و در جامعه ما به عنوان یک جریان سیاسی، چندین سال است که فعالیت می‌کند.

ابراهیمی با بیان اینکه ما در برابر اصولگرایی، اطلاح طلبی را قرار نمی‌دهیم، افزود: جریان اصولگرا در ضمن اصولگرایی، اصلاح طلبی را هم بر مبنای انقلاب و در چارچوب قانون و رهبری است و از سال گذشته اصولگرایان شاهد همگرایی بین هم بودند.

وی با اشاره به اینکه پرچمدار اصولگرایان جامعه روحانیت مبارز بود، اظهار داشت: بنده نه به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نه به عنوان خبرگان رهبری تا این لحظه اقدامی برای نام‌نویسی نداشته ام.

عضو روحانیت مبارز با بیان اینکه ورود در عرصه انتخابات نوعی رقابت است و در این رقابت برخی شاید مورد تعرض قرار گیرند که شخصی که وارد صحنه انتخابات می‌شود، باید تحمل تمام موارد را داشته باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه جایگاه مجلس خبرگان جایگاهی معنوی است، افزود: افرادی نخبه و فرهیخته و در مرحله نخست افرادی مجتهد قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور اصولگرایان اجتماعاتی را برای رسیدن به وحدت در انتخابات برگزار کرده اند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکنون در موارد مختلف در سطح کشور با قدرت عمل کرده اند و اگر مشکلی در کشور دیده می‌شود، مربوط به کم کاری دیگر قوا است.

عضو روحانیت جامعه مبارز با بیان اینکه جریان اصولگرا بر مبنای تفکرات امام خمینی(ره) و بر مبنای انقلاب شکل گرفته است گفت: مقام معظم رهبری تاکنون بارها کمک کرده اند تا دولت ها به موفقیت در جامعه برسند وجلوی انحراف دولت ها را بگیرند.

ابراهیمی با بیان اینکه در شورای نگهبان و در بحث تأیید صلاحیت ها، بین اصولگرایان واصلاح طلبان هیچ فرقی وجود ندارد، افزود: اگر شرایط لازم را داشته باشند هیچ فرقی از نظر شورای نگهبان بین دو جریان وجود نداشته و تنها افرادی که در بحث فتنه 88 وجود داشتند، قطعا بدانند که رد صلاحیت می‌شوند.

وی با بیان اینکه صلاحیت اجتماعی، اخلاقی، سیاسی کاندیدها مدنظر شورای نگهبان است و در بحث فتنه 88 مقام معظم رهبری با قدرت وارد شدند و قوی ترین قدرت در کشور را رهبری دارند، به طوری که در هر بخشی که ورود پیدا کردند، مشکلات آن بخش به درستی برطرف شده است.

ابراهیمی افزود: قاطعیتی که امروز در رهبری وجود دارد، زبانزد است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =