کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه اعلام کردند. این مشکلات در زمینه نظام وظیفه، اینترنت ، استخدام  ، ایران خودرو و ...  است.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- چرا كارمندان رسمي وزارت نفت پس از خصوصي سازي شركتهاي تابعه به همراه كارخانه واگذار ميگردند و حق انتخاب و انتقال از انها سلب شده است . اين نوع رفتار به دور از شان دستگاه دولتي بوده و از نظر شرعي نيز مشكل دارد .

- در مورد مشکلات کتابدارن نهاد کتابخانه ها که واقعا از لحاظ حقوق و مزایای شغلی در بین دستگاههای اجرایی کشور و پست کتابدار در کتابخانه ملی و دانشگاهی و شهردای وضعیت بغرنجی دارند پیگیری فرمائید

- باسلام.علت چیست بااینکه هرماه از هرنفرکارمند ان ارشاد اسلامی بوشهروهرنفر از اعضاء خانواده اش ماهیانه 250000هزارریال بابت بیمه تکمیلی کسرمی شود ولی متاسفانه از اول تیرماه تاالان وزیرارشاد سهم درصدرابه حساب بیمه آرمان واریز نمی نمایدتا کارمند بدبخت بتواند هزینه داروها ودرمان را از بیمه بگیرد؟چراحقوق کارمندان ارشاد اسلامی بوشهر12هرماه پرداخت می شود وبرای کارمندان هیچ اضافه کاری لحاظ نمی نمایند ولی برای مدیرکل ومعاونین واموراداری ومسول حراست بالاترین اضافه کاری وبالاترین ماموریت درماه زده می شود؟

- با سلام.خواستم پیگیری کنید از بیمه توسعه اصفهان خیابان محتشم کاشانی که چرا با ارباب رجوع همیشه بد حرف میزنند چیزی که به غیر بنده با بقیه ارباب رجوع ها هم چنین رفتاری میشه و چرا یه ثبت پرونده حدود 1سال طول میکشه و همش امروز و فردا میکنند .ممنون خبر انلاین

- سوالم در رابطه با نحوه نظارت بر عملکرد تعمیرکاران لوازم خانگی است . هفته قبل کارت الکترونیک فریزر خانگی ما زیمنس هفت کشوئی برای دومین بار طی چهار سال گذشته ؛ سوخت . آقای تعمیرکار دارای کارت شناسائی نمایندگی " بوش و زیمنس " در ایران و معرفی شده توسط فروشنده مبلغ ششصد و پنجاه هزار تومان بابت هزینه کارت بدون احتساب دستمزد تعمیر / بدون ارائه فاکتور از بنده دریافت نمودند . پس از چند روز ؛ مطلع شدم یقین حاصل شد که قیمت کارت الکترونیکی مذکور چهارصد هزار تومان است . حال چه باید کرد با اتحادیه و نمایندگی و .... هم تماس گرفتم و هیچکدام اصلا مسئولیتی حتی در حد اطلاع رسانی ، تقبل نمی کنند ؟ این تعمیرکاران ؛ عموما کارتهای تعمیری را به قیمت کارت الکترونیکی " نو " به مردم میفروشند .

- سلام امروز برای پیگیری تحویل ماشین کپچر که شهریور ماه از ایران خودرو خریداری کرده و پولش هم پرداخته بودم و پس از 4 ماه هیچ خبری ازش نیست به اداره فروش در جاده کرج رفتم. بعد از کلی پاس کاری به مسئول مربوطه رسیدم ایشان پاسخ دادند که کپچر نداریم به این زودیها هم نمیاریم به جاش 3 تا پژو پارس بگیر. تورا به خدا می بینید چه مملکتی شده؟ آخه من 3 تا پژو میخوام چیکار؟ به هم ببندمشون تو خیابون راه بی افتم؟ این شده جواب اعتماد ما به این آقایان. آخه شما که توان تامین ماشین وارداتی ندارید واسه چی پول مردم رو میگیرید و هی مردم رو سر می دونید؟ خجالت نمیکشین؟ از خدا بترسید لااقل

- جناب اقای اژه ای میشه بفرمایید چه کسی در نگین غرب با 500000 تومان انتظار صاحب خانه شدن داشته و نام ان شخص را بفرمایید؟.کاری که به مردم مالباخته نمیشود لااقل نمک به زخم این مردم بیچاره نپاشید. .گیرم که یک نفر همچین پولی داده و رفته ولی خدا را خوش نمیاد با مستمسک گرفتن این این یک مورد حق بیش از 5 هزار نفر که بیش از تعهدات خود عمل کرده اندرا ضایع کنید و تقصیر را به گردن مردم بیندازید و متهم ردیف اول را ادم خوبی جلوه دهید. بفرماییدوجود1175 قطعه املاک متهم که به نفع مردم توقیف شده و توسط کارشناسان دادگستری قیمت گذاری شده و ارزش ان چندین برابر طلب مالباختگان میباشد راقبول دارید یا نه؟اگر قبول دارید مدت 15 سال سرگردانی مردم را چه جوابی دارید؟ خدا را حاضر و ناظر بدانید.

2

شهری

ایستگاه مترو گرم دره چندین ساله ایسگاه آماذست اما به بهره برداری نمیرسه. الکی افتتاح هم شده مردم گرمدره واقعا مشکل دارند. تو اردیبهشت وعده دادند که به زودی راه اندازی میشه و کلی هم شما خبرنگاران تیتر زدید اما چرا الان ک از زمان وعده مسئولین گذشته پیگیری نمی کنید؟؟؟؟

3

مخابرات

- لطفا ازشرکت مخابرات سئوال فرمایید چرا همراه اول ازصورتحساب های صادره مالیات ارزش افزوده را قبل ازتخفیفات وعده داده شده خود محاسبه واز مشترک فریب خورده وصول می نماید درصورتیکه طبق قانون باید ازمبلغ خالص صورتحساب که حداکثر99000ریال طبق وعده وآگهی های همراه اول است بایدمحاسبه گردد

- با سلام من سوالی از مسئولین دارم : چرا فیش موبایل را به صورت پیامک نمی فرستند جدیدا پیامی امده بود که از طریق ارسال حرف g به یک شماره می توان ریز هزینه مویایل را در یافت کرد من هم همین کار را انجام دادم با کمال تعجب دیدم از حدو 19000 تومان هزینه موبایل 8900 تومان به اسم ارزش افزوده و 1660 تومان هم مالیات ذکر شده بود جای تعجب دارد من نمی توانم درک کنم ارزش افزوده چیست ؟ می خواهم بدانم چیست که از حقوقمان مالیات کم می شود و هرچه می خریم و غذایی که می خوریم مبلغی به اسم ارزش افزوده در یافت می شود این دزدی در روز روشن نیست ؟

- سلام ما چند سال است که از شاتل اینترنت نا محدود می گیریم ماهی 56 هزار تومان. سرویسی که ما می گیریم با سرعت 200 مگ است. تا اینجای کار راضی بودیم اما این ماه چند روز که از واریز وجه گذشت ناگهان سرعت افت شدیدی کرد. با اپراتورهای شاتل که تماس گرفتیم گفتند چون شما بیش از یک سقف تعیین شده دانلود کرده اید سرعت تان به 320 کیلو کاهش یافته گفتیم خیلی کمتر از این شده گفتند بعله طبق قانون مخابرات یک هشتم سرعت اعلامی می شود یعنی الان سرعت شما 40 گیگ است. گفتیم خب پس چرا پول نامحدود می گیرید گفتند شمابطور نامحدود می توانید دانلود کنید فقط سرعت تان کم شده است. ولی با این سرعت عملا امکان دانلود نداریم . یعنی پول اینترنت نامحدود با سرعت 200 مگ می دهیم به ما 40 کیلو می دهند این یعنی کم فروشی و عین چرم است.

4

نظام وظیفه

من متأسفانه نتوانستم به دلیل مشکلات متعدد و خاصی که برایم پیش آمد خدمت سربازی بروم و الان با 40 سال سن سه فرزند دارم و توانایی مالی برای پرداخت جریمه غایبان را ندارم از طرفی سربازی امروزی را هم می بینم که جز علافی کاری نیست. ولی حاضرم در میدان مبارزه با داعش حاضر شوم و معادل خدمت سربازی را در صف مدافعان حرم خدمت سربازی را بگذرانم، ایا می توانم این چنین خدمت سربازی را انجام دهم؟

 

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =