۱۲ نفر
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
نمایشگاه هفت سین در سنندج برپا می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از برگزاری نمایشگاه هفت سین و هدایای نوروزی در شهر سنندج با همکاری این اداره کل و شرکت آتیه سازان جوان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین کردستان، سید جمیل احمدی از برگزاری نمایشگاه هفت سین و هدایا نوروزی با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان و شرکت آتیه سازان جوان در اسفند ماه سال جاری در سینما بهمن سنندج خبر داد.

وی افزود: به منظور برگزاری بهتر و پویاتر این نمایشگاه در ایام الله دهه فجر، «فرید صادق ایوبی» هنرمند کردستانی و چند تَن از هنرمندان این عرصه عهده دار ارزیابی و داوری آثار خواهند شد که آثاربرگزیده به نمایشگاه راه خواهند یافت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای پیشرفت، رشد و شکوفایی استعداد و ارتقای فعالیت و نمایش هنر عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد انسجام در راستای فعالیت‌های انجام‌شده و همچنین بسترسازی برای ایجاد تحول در عرصه‌های مختلف و بهره‌گیری از ظرفیت و توانایی کردستانی‌ها از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: هفت سین نوروزی با هدف زنده کردن آیین‌های نوروزی برای کودکان و نوجوانان، ارج نهادن به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به سبک زندگی اسلامی، حمایت از تولیدات داخلی کشور و استان، فرهنگ سازی مبنی بر استفاده از محصولات داخلی به جای محصولات بیگانه، حمایت از کارآفرینانی که در عرصه تولید محصولات مرتبط با این جشن فعالیت می کنند و کمک به زنده نگه داشتن آیین‌ها و جشن‌های باستانی و اسلامی برگزار می شود.

احمدی یادآور شد: کردستانی‌ها ظرفیت و استعداد بسیاری در عرصه‌های مختلف دارند که اگر بسترهای مناسب برای شکوفایی این قابلیت‌ها وجود داشته باشد شاهد پیشرفت و توسعه جامعه نیز خواهیم بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =