شوق همکاری تجاری،ایتالیایی ها را برای بار دوم به البرزکشاند

به گزارش ایرنا-رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان البرز از ورود دوباره هیات تجاری و بازرگانی از کشور ایتالیا به این استان خبرداد.

رحیم بنامولایی روز دوشنبه با اشاره به اینکه این هیات تجاری برای بار دوم به این استان سفر کرده است، گفت: آذرماه سال جاری این هیات ایتالیایی از بخشی از واحدهای صنعتی البرز بازدید کرد و امروز نیز با هدف آشنایی بیشتربا توانمندی های صنعتی و اقتصادی و بررسی راه های همکاری به البرز آمده است.
وی اظهار کرد: این هیات تجاری و بازرگانی متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت های دارو سازی ، صنعت ساختمان، ذخیره سازی نیروی برق، قطعات خودرو، سیستم های الکترونیکی است که به مدت یک روز دراستان البرز حضور خواهد داشت.
بنا مولایی تاکید کرد:برگزاری نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان ایتالیا و استان البرز از برنامه های این هیات خارجی است.
رئیس اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: دیدار این هیات تجاری با استاندار البرز ، مدیران اقتصادی استان از دیگر برنامه ها است .
وی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هیات ها تجاری از کشورهای اکراین،بوسنی، ایتالیا، فرانسه و کرواسی به این استان البرز سفر کرده اند.
استان البرز با برخورداری از حدود سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک از قطب های صنعتی کشور است که بخشی از تولیدات صنعتی این استان به خارج از کشور صادر می شود.
تاکنون چهار شرکت بزرگ سرمایه گذاری خارجی فعالیت خود را در استان البرز آغاز کرده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =