۰ نفر
۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰

علی اصغر محمدی

اين روزها بسيار مي شنويم كه در انتخابات بايد به اقتصاد و بالا بردن سطح معيشتي مردم توجه شود . اين سخن بسيار درست و كاملا منطبق بر نيازهای امروز جمعه ايراني است. پر واضح است كه رشد اقتصاد به صورت كلان پيش از هر چيز نيازمند اراده ملي است . آحاد مردم و سياست گزاران و تصميم سازان می توانند با گذار از تنشهای قبيله اي -جناحي- و به اتخاذ اين تصميم ملي توجه ويژه مبذول دارند .
ديگر اينكه در شرايط كنوني جهان و در هم تنيدگي اقتصاد كشورها به يكديگر و ضرورت بهره مندي از تكنولوژيهاي پيشرفته نمي توان بدون برخورداري از يك ارتباط منطقي منظم و برنامه محور با ديگر كشورهاي جهان آهنگ رشد و توسعه و پيشرفت را سرعت بخشيد.
باور كنيد زمان زيادي براي جبران عقب ماندگيهای خود نداريم و رقباي ما چنان با سرعت در حركتند كه ناگزير بايد با تجميع همه قواي ملي و بهره گيري از مناسبات متناسب با دنياي امروز به سرعت حركت كنيم .... بدانيم كه چشم همه ملتهاي آزاده بدان دوخته شده است که اين جامعه الگو چگونه قادر خواهد بود عليرغم توطئه دشمنان، تجربه موفقي در اداره امور دنيوي مردم به نمایش بگذارد، در حاليكه معنويت و آرمان گرايي محور همه حركتهاي آن است ....
اين همه جز با برقراري روابط مناسب و منطقي با جهان خارج كه لاجرم بايد با حفظ اصول انجام گيرد، شدني نيست ... در اين عرصه، تجربه در عرصه سياست خارجی و واقع بيني منطبق بر آموزه هاي بزرگ انقلاب اسلامي سرلوحه كار است ... و بالاخره اگر ميزان مشاركت بالا باشد:
اولاٌ، عيار عصاره فضائل ملت خالص تر خواهد شد و چنين مجلسی تصميماتی را اتخاذ مي كند كه به نظر عموم مردم نزديكتر است
و ثانياً اعتبار كشور در جهان چنان ارتقاء می يابد كه داشتن رابطه با آن براي ديگران افتخار خواهد بود
پس همه با هم بكوشيم تا انتخاباتي پرشور داشته باشيم و آينده خود را بيمه كنيم.

4952

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =