تسنیم نوشت:یحیی گل محمدی گفت: با توجه به زمانبندی نگران خستگی بازیکنان هستم و به همین دلیل چند تغییر را در ترکیب دیدار فردا مقابل سایپا داریم.

یحیی گل‌محمدی دقایقی پیش در نشست‌خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی با سایپا مهمترین بازی فصل ماست و با توجه به اینکه سایپا یکی از رقبای ماست این دیدار یک فینال کوچک است و مقابل تیمی بازی داریم که قابل احترام بوده و از نظم تیمی بالایی برخوردار است و سایپا می‌تواند یکی از مدعیان سهمیه و قهرمانی هم باشد.

وی افزود: با توجه به برد هفته گذشته شرایط روحی خوبی داریم ولی با توجه به زمانبندی نگران خستگی بازیکنان هستم و به همین دلیل چند تغییر را در ترکیب دیدار فردا داریم و امیدوارم این بازیکنان بتوانند رضایت ما را جلب کنند و هدف اصلی ما در دیدار فردا سه امتیاز است که البته سخت به‌دست می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره مصدومان این تیم در دیدار فردا، خاطرنشان کرد: مصدومان تیم ما قنبری، بیک‌زاده و محبی هستند و تنها محروم این دیدار ما هادی محمدی است.

وی درباره تعداد کارت زردهای ذوب‌‌آهن در این فصل تصریح کرد: نسبت به گرفتن کارت زرد باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و همیشه به بازیکنان می‌گویم نباید بی‌دلیل وقت تلف کنند و خود را بر روی زمین بیندازند و صادقی هم باید تمرکز بیشتری در کارت زرد نگرفتن داشته باشد.

گل‌محمدی در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره دلیل مصدومیت‌های بالای ذوب‌آهن، بیان کرد: مصدومیت در همه تیم‌های بزرگ وجود دارد و ما به باشگاه یک برنامه دادیم که برای استراحت بیشتر بازیکنان تا امکانات فراهم شود برای اینکه از بازیکنان بیشتر بازی بگیریم اما مشکلات مالی کمی ما را آزار داد و امسال همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند و روز گذشته مدیرعامل خبرهای خوبی داده‌اند و دریافتی به 50 درصد می‌رسد.

وی گفت: از شرایطی که برای مطالبات به‌وجود آمده خوشحالیم و از سعید آذری برای پیگیری‌هایی که انجام داد تشکر می‌کنم و نگران این موضوع نیستیم و با تمام وجود برای باشگاه کار می‌کنیم و در شب عید به بازیکنان کمک کردند و از بودن در ذوب‌آهن افتخار می‌کنم و من مربی خوشبختی هستم که در ذوب‌آهن کار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به سئوالی مبنی بر تمدید قرار با ذوب‌آهن اظهار داشت: پیشنهادی برای فصل ارائه نشده و بودن در ذوب‌آهن آرزوی هر مربی است و برای تمدید قرار داد مشکلی ندارم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی بهتر موفقیت‌های بیشتری را داشته باشیم.

وی درباره دیدار آسیایی تیمش مقابل بنیاد‌کار ازبکستان افزود: مهم‌ترین بازی که پیش‌رو داریم سایپا است و بنیاد کار یکی از تیم‌های خوب گروه ماست و حق این تیم باخت نبوده است؛ بازی مقابل تیم‌های ازبکستانی سخت است اما ما انگیزه‌های خوبی را داریم و باید از این انگیزه نهایت استفاده را داشته باشیم.

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =