70 درصد از متخلفان استان زنجان غیربومی هستند

فرمانده انتظامی استان قشر آسیب‌زا را در استان زنجان یک رقمی اعلام کرد و گفت: بیش از 70 درصد متخلفان استان که اعمال خلاف قانون انجام می‌دهند، غیربومی هستند.

به گزارش خبرآنلاین ، سردار" عليرضا صالحي " در جمع خبرنگاران زنجان را يکي از استان‌هاي امن کشور دانست و گفت: حساسيت بالاي مردم در امور به امنيت بالاي اين شهر کمک زيادي مي‌کند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينکه آمار وقوع جرايم خشن مانند سرقت مسلحانه و گروگان‌گيري که يکي از مهم‌ترين شاخصه‌هاي امنيت محسوب مي‌شود در زنجان صفر است، تصريح کرد: اين امنيت حاصل تلاش همگاني است.

صالحي از کاهش 26 درصدي سرقت‌هاي خرد در استان زنجان خبر داد و گفت: ديگر سرقت‌ها از جمله سرقت اتومبيل و سرقت‌هاي مهم طي اين مدت به ترتيب 23 و 12 درصد کاهش را نشان مي‌دهد.

وي به اجراي طرح‌هاي جمع‌آوري معتادان متجاهر از سطح شهر اشاره کرد و بيان داشت: اجراي اين طرح‌ها به کاهش 34 درصدي جرايم خرد در استان منجر مي‌شود.

فرمانده انتظامي استان زنجان قشر آسيب‌زا را در استان زنجان يک رقمي اعلام و تاکيد کرد: بيش از 70 درصد از متخلفان خطرناک استان که اقدامات خلاف قانون انجام مي‌دهند، غيربومي هستند.

صالحي اعتماد مردم به پليس را بهترين هديه مردم دانست و گفت: وقتي که پليس يک متخلف را دستگير مي‌کند مردم به جاي پرس‌و‌جو در مورد علت دستگيري، از پليس حمايت کنند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينکه بيش از 70 درصد مجرمين خطرناک و مجرمان خاص در استان غيربومي هستند و گستره پيگيري پرونده پليس آگاهي به خارج استان کشيده شده است، ادامه داد: افزايش 152 درصدي کشف کالاي قاچاق، افزايش 30 درصدي کشف مواد مخدر و کاهش 15 درصدي تلفات جاده اي را در استان شاهد هستيم.

فرمانده انتظامي استان زنجان هدف از اجراي طرح نوروزي را ايجاد آرامش و رضايت مندي مردم و تسهيل در عبور و مرور عنوان کرد و گفت:اين طرح باعث افزايش ايمني و بهره مندي مردم از اين ايام براي آرامش و صله رحم و رفاه خواهد شد.

سردار صالحي با بيان اينکه اين طرح با شعار «نوروز پرنشاط با رعايت قانون و احترام به ديگران» از 25 اسفندآغاز و تا پايان 14 فروردين سال آينده ادامه دارد، افزود: اورژانس، راه و شهرسازي، هلال احمر و شهرداري ها در اين طرح همراه نيروي انتظامي هستند.

به گفته وي،80 تيم تخصصي تست اعتياد از رانندگاني که در محورهاي مواصلاتي تردد مي کنند مستقر مي شوند.

صالحي ادامه داد: 278 نفر از عوامل اورژانس با 75 خودرو و فعال سازي 35 پايگاه از سوي علوم پزشکي، حضور 150 اکيپ با 450 نفر در 28 راهدارخانه و 226 دستگاه ماشين آلات سنگين از سوي راه و شهرسازي، 720 نفر روز امدادگر و 480 نفر پرسنل امداد در 14 پايگاه ثابت و سيار و به کارگيري 8 دستگاه خودرو نجات و 9 دستگاه موتورسيکلت آمبولانس از سوي هلال احمر و 10 ايستگاه نيروي انتظامي در اين طرح مشارکت مي کنند.

قرارگاه امام علي با شماره 2182597 و 2182598 و 2182599 و 2182600 در طول شبانه روز آماده دريافت اطلاعات و پيشنهادات مردم خواهد بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =