امروز هم تصادف های مرگباری در جاده های کشور رخ داد و در سه مورد از آنها 7 نفر کشته و 12 نفر زخمی شدند.

سرهنگ محمد حسین حمیدی افزود: حوالی ساعت ۱:۲۰ بامداد جمعه در کیلومتر ۴۰ محور کازرون - شیراز یک دستگاه پراید به دلیل عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه پژو پارس برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه ۵ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

وی افزود: همچنین در حادثه دیگری که در ساعت ۱۸:۳۰ پنجشنبه در کیلومتر ۴۰ محور اسلام آباد استان کرمانشاه رخ داد یک دستگاه کامیون مان با یک دستگاه مینی‌بوس بنز برخورد کرد که در پی این حادثه ۲ تن کشته و ۵ تن مجروح شدند.

رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به این که مینی‌بوس یاد شده حامل ۱۶ سرنشین بود افزود: علت این حادثه نیز عدم رعایت حق تقدم از سوی کامیون مان بوده است.

مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار هم از مصدوم شدن پنج نفر در اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری در محورسبزوار-شاهرود خبر داد.

رضا شهرآبادی اظهار کرد: صبح جمعه در اثر برخورد دو دستگاه خودرو مدل پراید و پژو آردی در ۵۵ کیلومتری محور سبزوار-شاهرود پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پس از اعلام این حادثه به جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار، امدادگران این جمعیت بلافاصله وارد عمل شده و اقدام به نجات مصدومان و خروج ان ها از داخل خودروها کردند.

مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار گفت: یک نفر از این مصدومان توسط جمعیت هلال احمر و چهار نفر دیگر نیز توسط اورژانس به بیمارستان امدادی شهرستان سبزوار انتقال یافتند.

 


47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 521625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =