مدیرعامل سابق سایپا می گوید تاج باید یک سازمان اقتصادی در فدراسیون به راه بیاندازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به قدرت رسیدن تاج و نایب رئیس نشدن اسلامیان سوژه هایی است که منوچهر صالحی مدیرعامل سابق سایپا و مدیرعامل فعلی گروه صنعتی ملی درباره آن توضیحاتی می دهد. او ابتدا درباره رای نیاوردن اسلامیان می گوید: «بعضی وقت ها خدایی کارهایی در زندگی انسان می کند که به سود اوست. شاید در ظاهر تصور کنیم به ما کم لطفی صورت گرفته ولی در باطن اتفاق خوبی است. انسان های بزرگ جوانمردی هایی می کنند که در تاریخ ثبت می شود. این اتفاق از آن اتفاق ها بود. به نظرم اتفاقا برای آقای اسلامیان بهتر است چون آرامش روحی خود را به دست می آورند.» او درباره برنده شدن تاج در انتخابات می گوید: «وقتی آدم برنامه ای در ذهن دارد و آن را مهندسی می کند، به هدف خود می رسد. تاج از زمان که در اتحادیه فوتبال در کنار همکاران خوبم آقای آجرلو و عزیز محمدی بود، این برنامه را در سر داشت. او کم کم این مسیر را پیشرفت و حالا زحمات تلاش خود را گرفته است.»
صالحی درباره چگونگی موفقیت فدراسیون در بحث های اقتصادی توضیح می دهد: «برگزاری مسابقات به صورت منظم، یا موفقیت تیم های ملی و پایه و... جزو انتظارات طبیعی مردم است ولی به نظرم آقای تاج می تواند در فدراسیون یک ساختار قوی اقتصادی بسازد. من خودم تجربه کار را راس باشگاهها را دارم. به نظرم باید تبلیغات لیگ برتر به باشگاهها واگذار شود. در این صورت دیگر چرا باید آقای تاج قصه بخورد که فلان باشگاه و فلان باشگاه پول ندارند؟ باید این کار به خود باشگاهها سپرده شود تا فدراسیون متوجه پتانسیل واقعی آنها شود. هرکسی هم توانمند باشد، می تواند درآمد بیشتری داشته باشد. در این صورت، پول ها هم تقسیم نمی شود چون باشگاههای پرطرفدار باید پول بیشتری ببرند.»
صالحی در پایان می گوید: «تاج با صنعتی ها ارتباط خوبی دارد. او تجربه سال ها فعالیت در مدیریت شرکت های بزرگ صنعتی را دارد. تعامل با ورزش ایران هم بسیار خوب است. با کروش ارتباط نزدیکی دارد و همواره رابطه خوبی هم با رسانه ها و پیشکسوت های فوتبال داشته. به همین دلیل فکر می کنم موفق خواهد شد.در کل من معتقدم اگر ما بتوانیم 30 دقیقه برنامه درست بنویسیم و 8 سال درست برنامه ها را اجرا کنیم، می توانیم حتی به جمع 4 تیم برتر دنیا برسیم.»


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =