نماینده بناب در مجلس نامه ای اعتراضی به دبیر شورای نگهبان نوشت.

نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس، در نامه‌ای خطاب به دبیر شورای نگهبان، با انتقاد از ردصلاحیت مینو خالقی نسبت به خرید و فروش ۳۰ هزار رای در جریان برگزاری انتخابات مجلس دهم در شهرستان بناب اعتراض کرد. اینجا را ببینید.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:نمایندگانی که اکثر آنها روزهای آخر مسئولیت خود را می‌گذرانند،طی مصوبه ای"هشتم ربیع الاول " سالروز شهادت مظلومانه امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت امام زمان(عج) را تعطیل رسمی دانستند. اینجا را ببینید.

اقتصاد

مراحلی که باید هرکس برای پولدار شدن انجام دهد، طبقه بندی شده و از طریق این چندین نفر میلیونر معرفی شدند. اینجا را ببینید.

در هفدهمین نشست کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق تهران، وضعیت صادرات محصولات کشاورزی و غذایی در سال 1394 برای دومین نشست پیاپی، مورد آسیب‌شناسی و بررسی قرار گرفت. اینجا را ببینید.

 فرهنگ

محمد سرافراز در پایان مراسم تودیع و معارفه رییس جدید سازمان صداوسیما دلایل اصلی استعفای خود را تشریح کرد. اینجا را ببینید.

المیرا عبدی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: خوشبختانه حال پدرم مساعد و رضایت‌بخش است و هم اکنون در سلامت به سر می‌برد. اینجا را ببینید.

جامعه

دخترک 21 ساله‌ای که 5 پیراهن و 5 شلوار را روی هم پوشیده بود تا لو نرود، حالا با مشکل بزرگی مواجه شده است؛ تهدید به بازداشت و حتی مرگ! اینجا را ببینید.

سخنگوی نیروی انتظامی درباره ماجرای کلیپ زن هنجارشکنی که در نزدیکی برج میلاد اقدام به برهنه کردن خود کرده بود،‌ توضیح داد. اینجا را ببینید.

بین الملل

گِرِگ آبوت فرماندار ایالت تگزاس در نامه ای به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا درخواست دولت آمریکا را در زمینه رفع تحریم های ایالتی علیه ایران رد کرد. اینجا را ببینید.

منابع لبنانی بسیار مطلع اعلام کردند که حزب الله مساله جانشینی مصطفی بدرالدین، فرمانده امنیتی خود را که اخیرا در نزدیکی فرودگاه دمشق به شهادت رسید، حل کرده است و مصطفی مغنیه جانشین وی می‌شود. اینجا را ببینید.

ورزش

عابر بانک پرسپولیسی ها برای فصل نقشه های زیادی در سر دارد. اینجا را ببینید.

بیرانوند حالا دیگر دروازه بان پرسپولیس است. اینجا را ببینید.

دانش

پیشینیان ما که هنوز با داروهای شیمیایی آشنا نبودند، برای درمان درد و بیماری از مواد طبیعی که در دسترسشان بود استفاده می‌کردند و با وجود این از تندرستی نسبی و قدرت بالای مقابله با بیماری‌ها برخوردار بودند. اینجا را ببینید.

جف ویلیامز فضانورد آمریکایی‌ حاضر در ایستگاه فضایی فیلمی‌ تایم‌لپس از منظره طلوع خورشید منتشر کرده است. فضانوردهایی که در ایستگاه فضایی مستقر هستند هر روز 16 بار طلوع و 16 بار غروب خورشید را می‌بینند.اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

سونی رونمایی از گوشی اکسپریا XA Ultra را با تأکید روی دوربین سلفی باکیفیت آن به خوبی انجام داد. اینجا را ببینید.

- هدفون‌های موجود در بازار در برابر نویز دو نوع هستند: فعال/Active و غیرفعال/Passive اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

مینو خالقی و طعنه زیباکلام به عارف! اینجا را ببینید.

سرمربی پرسپولیس می گوید: ما اگرچه رسماً قهرمان نشدیم اما احساس قهرمانی داریم! اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

در گیلان کوهستان‌ها و ییلاقات و روستاهایی بی‌بدیلی است که نظیر آن را در کمتر جایی می‌توان مشاهده کرد. اینجا را ببینید.

تصاویری از عجیب‌ترین یا حتی شاید زشت‌ترین ماهی‌های جهان را می‌بینید؛ البته به برخی از آن‌ها شاید صفت ترسناک هم بتوان داد. اینجا را ببینید.

 پربحث ترین ها

دولت یازدهم وعده تک نرخی شدن قیمت ارز را همچنان با جدیت پیگیری می کند و امیدوار است میراث ارز دو نرخی دولت دهم را سامان بخشد. اینجا را ببینید.

روز گذشته نمایندگان مجلس برای معافیت سربازی و برخی قوانین مرتبط با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به جمع بندی جدیدی نسبت به قانون قبل رسیدند. اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

علیرضا بیرانوند به پرسپولیس پیوست. اینجا را ببینید.

جواد خیابانی گفته است: طراحی لباس در جهان به سمت سادگی می رود! اینجا را ببینید.

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =